dinsdag 8 november 2011

Start thuisonderwijs

Hallo allemaal,

We hebben net gedaan met onze eerste dag thuisonderwijs, het was zowel voor onze zoon als voor mij spannend, maar we hebben een leuke dag gehad en ik heb hem eindelijk nog eens uitbundig zien lachen !! Dus voor beide een super geslaagde eerst schooldag !

Ons klasje op het moment, hihi, de poezen zijn steeds aanwezig in de klas hoor :-)


en twee van onze zoon in de klas,



Hij heeft zijn blog, zie HIER vandaag aangepast, mag ik jullie nog eens vriendelijk vragen om hem misschien een reactie te geven aub? Dank u !

Groetjes,

18 opmerkingen:

Marianne zei

wat fijn dat het zo goed ging, succes nog verder.

Anneke zei

Hoi Jaimie, dat ziet er heel professioneel uit hoor :) En wat leuk om te horen dat alles goed is verlopen! Lijkt me toch een beetje moeilijk om je kind les te geven, maar ik ben er zeker van dat jij dat heel goed doet :)
Groetjes Anneke

M@rjan zei

Ik vind het knap dat je het doet. Ik kreeg les van mijn moeder toen wij door vaders werk in het buitenland woonden. Dat ging prima! Succes!


Groetjes, Marjan

cheneson zei

fijn dat het goed is meegevallen, lijkt mij niet makkelijk zelf je kind onderwijzen

Cards by Jol zei

fijn dat jullie zo'n geslaagde eerste "school"dag hadden.
ziet er knus uit met de poezen in de klas.

Groetjes Jolande.

Margreet zei

Zooo Jaimie, dit privé-klasje ziet er heel profi uit!
Wat fijn dat de 1e dag zo goed verlopen is en lachen is ook heel belangrijk hoor :-)
Ga zo voort allebei, het gaat jullie zeker lukken!

Hetty zei

Wat fijn dat alles zo goed ging en ik had al een
reactie bij hem nagelaten

gr hetty

Terray zei

RESPECT!!!

Groetjes
Tertia

choetah zei

Het klasje is héééél erg leuk geworden , super !!

een collega thuisonderwijzer

saram1987 zei

chapoo dat jij dit doet jaimie

Sonja zei

Geweldig hoe je dat aanpakt. Je merkt duidelijk dat je ervoor gaat !

groetjes,
Sonja

Kristel zei

Knap hoor dat je dat doet!! Ziet er goed uit!
Groeten Kristel

Gerda Hartman zei

Jaimie, je hebt gewoon je eigen klaslokaal. Super hoor dat je dat doet. Heel veel succes samen en wat een mooi kaartje weer in je vorige blogje. Fijne dag.

Charlotte zei

Hoi Jaimie!
Jullie klasje ziet er schitterend uit zeg, een écht bord, voldoende ruimte en licht.
Veel succes met het lesgeven!
Groetjes,
Charlotte

Michelle zei

Fijn dat de eerste dag zo goed ging! Je klasje ziet er erg mooi uit, een fijne werk sfeer lijkt me dit.

cristel zei

dat ziet er net uit als een echt klasje hoor
grtjs

Margo zei

Ziet er goed uit hoor !
Succes !
Liefs
Margo

Patricia Garcia zei

Congrats on Home Schooling, I wish I could do this with my kids.

Hugs,
Patricia