vrijdag 11 november 2011

Taart & Kadootjes

Hallo allemaal,

Eerst wil ik nog eens iedereen hartelijk bedanken voor de reacties, zowel hier als bij ons kinderen, die vinden dat gewoon superleuk !

Sorry dat ik niet dikwijls langskom, maar ik heb het zo druk op het moment met de voorbereidingen van lessen opzoeken, opstellen,...

Vandaag zijn ons dochter en oudste nichtje aan de knutsel geweest, ikzelf heb me er ook snel een kaartje gemaakt, want binnen een paar dagen is er een nichtje jarig en dan heb ik al zeker haar kaartje klaar en tijdens de knutsel hebben we een lekker verse kom tomaten-groentensoep genomen , hhmm.

De creaties van de meiden zet ik op ons dochter haar blog , zie HIER

Dit is mijn kaartje, foto is niet goed hoor, maar helaas geen tijd voor een nieuwe te maken.

Ik heb het afdrukje gekregen en aan een draadje gehangen met kleine wasknijpers, dacht dat is weer eens iets anders hé :-)


Dank u voor het langs lopen en zodra ik tijd vind, kom ik bij jullie langs hoor !

Groetjes,

19 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een gezellig kaartje weer Jaimie, erg leuk met de knijpertjes zo!
Gezellig zo een middagje aan de knutsel met de meisjes :-)

miriam zei

Leuke mooie kaart
gr miriam

Mascha zei

Ondanks de drukte heb je wel een heel leuk kaartje gemaakt.
Groetjes Mascha

Tinie zei

Wat een super leuke kaart en de groetjes aan de kindjes!!!

Groetjes Tinie

Christine zei

Leuk gedaan met die wasknijpertjes!
Liefs
Christine

Margo zei

Wat leuk gedaan Jaimie !
Geniet nog van je weekend !
Liefs
Margo

Aleida zei

hihi, was de lijm op? Dat je het met wasknijpers moet vastmaken?
Het is een leuk kaartje geworden.
groetjes,

Irene zei

Ha die drukke Jaimie,

Je soepje klinkt weer jummie en je kaartje is heel lief en leuk met die knijpertjes!!!!!

Geniet van het weekend, Irene

Thea zei

Wat een superidee met de knijpertjes!

Groetjes Thea

Hetty zei

Wat een mooi kaaerje

gr hetty

martina's kaartjes zei

leuk kaartje, mooie, zachte kleuren !
grtjs, martina
en succes met het onderwijs
=)

yvon zei

VInd je kaartje juist leuk zo met die knijpertjes enne... hou je jezelf een beetje in de gaten. Eerst je kids en dan je hobby hé.
Geniet van het weekend.
Groetjes, Yvon

saram1987 zei

geeft niet, iedereen heeft het wel eens heel druk en minder tijd.

je kaartje is echt heel prachtig, speciaal met de knijpers.

Gerda Hartman zei

Jaimie, ik vind het een plaatje van een kaartje. Sterkte met de drukte van het thuisonderwijs. Fijn weekend.

Cards by Jol zei

leuk kaartje, leuk gedaan met het lijntje en de knijpers.

groetjes jolande

corry'kaart zei

hoi jaimy
een gezellige kaart zo aan de waslijn:-))
gr corry

Patricia Garcia zei

Beautiful card, love this Tilda!

Hugs,
Patricia

Anneke zei

Een heel lief kaartje jaimie :)
Groetjes Anneke

Riet zei

Dit is ook een heel leuk kaartje Jaimmie.

Liefs Riet.