donderdag 3 november 2011

Véél te druk hier!

Hallo allemaal,

Ja eindelijk lukt het mij even snel een berichtje te plaatsen nu !

Dit kaartje had ik al dagen klaar, moest enkel de bloem er nog opkleven, dus dat nu snel gedaan! Zelf mis ik er iets aan, maar heb nu geen tijd om mijn kop daar over te breken :-)


Eigenlijk hebben wij het veel te druk hier, zoals ik zei , ga ik onze zoon thuisonderwijs geven,
en tja daar komt hééééél wat bij kijken hoor, zo word onze veranda nu omgetoverd tot "klas".
Moet er véél opzoekwerk gedaan worden naar leerstof en ben ik ook in contact gekomen met andere thuisonderwijzers, dus daar hoor ik nu ook dat het eerste jaar het moeilijkste is, omdat het veel zoeken is voor iedereen naar de juiste balans,..maar wel fijn om die mensen te leren kennen en zo elkaar te kunnen steunen, want blijkbaar zijn kinderen met een problematiek, toch automatisch de zwakkere schakels in de scholen (ja zelfs in het bijzonder onderwijs).
Vanmorgen heb ik dan zijn leerrooster opgeschreven en dan gezien dat zijn lessen er elke dag/week rond draaien en een uitstapje daarover zal er ook ingepland worden,...

Onze zoon gaat zijn blog zelf leren aanpassen in onze computerles :-) en zo zullen jullie bij hem misschien meer lezen over zijn lessen thuis. Ik vond het wel schattig toen hij mij melde "mama, maar ik ga je wel gewoon mama blijven noemen hé !".

Nu moeten we weer verder doen, want maandag moet zijn klas, lesrooster en leerstof in orde zijn hé.

Hier al een idee wat ik nog moet sorteren in mappen, lessen opstellen, gerief aanhalen,..


Groetjes,

19 opmerkingen:

Kitty zei

Zo dit word een flinke klus maar ook een goede want het is voor een goed doel en ik denk dat je zoon hier later heel blij mee zal zijn.
Dit gaat jullie zeker lukken dus heel veel succes.

lieve groetjes Kitty

Lori zei

Sweet card I am loving the crocheted flower!

Irene zei

Jullie zijn kanjers, ook je zoon verdient een dikke pluim voor zijn inzet en een Mamma-Juf is heel bijzonder!
Succes er mee, one step at a time Jaimie,

Liefs, Irene

Mascha zei

Ik wens jullie allebei heel veel succes met jullie nieuwe uitdaging.
Groetjes Mascha

Pauline zei

Heel veel succes!

Annemarie en Merit zei

heel veel succes beide!!

groetjes annemarie en merit

marika zei

leuk kaartje!
wat het thuisonderwijs betreft.Ik ben er van overtuigd dat jij dat meer dan goed zult doen.
Ik zal maandag eens aan onze brugfiguur vragen of hij nog tips voor je heeft.Bij Vinnie worden er namelijk heel veel ateliers ingepland omdat die kinderen zich geen ganse dag kunnen concentreren

groetjes,marika

Bietje zei

Petje af, dat je je zoon zelf gaat onderrichten. Wat een opgave! Op internet zijn heel veel (vooral Engelse of Amerikaanse) sites met materiaal voor thuis-onderwijs. Succes.

corry'kaart zei

hoi jaimy
een erg leuke kaart en veel energie om je zoon te helpen,best een zware klus
groetjes van corry

Margreet zei

Hoi Jaimie,
Wat een schattig kaartje weer.
Je zoon onderrichten gaat je vast goed lukken, aan de inzet van jullie beiden zal het niet liggen in iedergeval! Succes mammajuf!
groetjes van Margreet

M@rjan zei

Poeh.. dat is een taak op jouw schouders! Succes! Je kaartje is een schatje!

Groetjes, Marjan

Cards by Jol zei

ik wil jullie succes wensen met de thuislessen, vind ik wel heel bijzonder.
mooi kaartje heb je gemaakt, leuk afdrukje.

groetjes jolande

cristel zei

leuke kaart heb je weer gemaakt en heel veel succes met je nieuwe baan als thuisjuf daar gaat wel heel wat tijd in kruipen
grtjs

yvon zei

Hoi Jaimie,
Ik vind het super knap dat je deze taak op je hebt genomen, petje af voor jou. Onlangs is voor onze zoon ook besloten dat hij meer tot zijn recht zal komen in het speciale onderwijs. Wat daar allemaal bij komt kijken zeg....
Ik wens jullie heel veel succes en ik weet zeker dat het gaat lukken.
Lieve groetjes, Yvon

Christine zei

Mijn zoon is nu 23 jaar maar zijn lagere school verliep ook in het bijzonder onderwijs dus ik weet voor een stukje hoe moeilijk dit kan zijn. Dus meid petje af voor jouw en ik wens je veel succes in je klasje!
En ik wil je ook nog vertellen dat met onze zoon alles in orde is gekomen na deze lastige periode. Dus dat zal bij jullie allicht ook wel het geval zijn!
Knuffel
Christine

Michelle zei

Succes de komende tijd, dat lijkt me nog knap lastig allemaal.Wat een lief stempeltje heb je gebruikt!

Margo zei

Leuk kaartje, enneuh, ik heb duidelijk wat gemist !
Amai dat zal geen gemakkelijke taak worden maar wat goed dat je al andere thuisonderwijzers gevonden hebt, ik denk dat dat heel belangrijk is want het is een hele klus !
Als ik je eens kan helpen als (oud)juf, dan laat je het maar weten !
Liefs
Margo

Riet zei

Wat een mooie kaart Jaimie.

Liefs Riet.

saram1987 zei

mooie kaart, prachtige kleuren Jaimie