donderdag 17 november 2011

Vraagje blog, geef aub jullie mening maar :-)

Hallo allemaal,

Ik vroeg me af of jullie het erg vinden dat ik elke dag mijn blog aanpas over ons thuisonderwijs, natuurlijk hoop ik ook nog kaarten enz te kunnen laten zien hé, maar mijn leven heeft nu wel even een totaal andere wending gekregen, dus mijn creativiteit en energie zit nu volledig in het thuisonderwijs, ik ben er van 's morgens tot 's avonds mee bezig, samen met mijn mama gaan we dan ook nog mee naar hun activiteiten, (bij sommige kan je in de cafetaria wachten).
Ik val dan ook 's avonds in slaap vanaf ik durf gaan zitten :-)

Maar wij hebben er géén seconde spijt van hoor !!!! Het is véél rustiger nu in hun hoofdjes (en in dat van ons ook,hihi) !!

Dus laat aub even horen of jullie het erg vinden als er ook véél thuisonderwijsberichten op mijn blog staan, want dan maak ik liever een aparte blog ervoor aan hoor .

Ok, ok, ik weet het , het is mijn blog en ik doe ermee wat ik wil, dat is zeer juist, maar toch vind ik jullie mening leuk en vind ik het ook normaal als je volger bent geworden van een knutselblog en dat is ineens een soort schoolblog geworden, kan tegen steken bij sommige :-)

Gisteren hebben ze in WO (natuurkunde) geleerd over "Vogels helpen in de winter", jaja die beestjes leven ook in je tuin hé ! Dus beetje helpen mag wel hé :-)
Ze tekenen hier allebei graag en dus maken ze soms een tekening van de les die ze geleerd hebben. En ik vind dat wel ok, want zo zie ik ook , of ze het wel begrepen hebben :-)



En nu gaan we beginnen met WO (het lichaam),

tot later,

Groetjes,

18 opmerkingen:

Linda zei

Hartstikke leuk toch, ik blijf je gewoon volgen hoor.
gr linda

Irene zei

Lekker met ons delen Jaimie, ik vind het leuk om te volgen en de vorderingen te zien. Het zal ongetwijfeld energie vreten maar je krijgt er duidelijk zo veel voor terug en daar is het tenslotte allemaal om te doen!

Liefs, Irene

Bep zei

Hoi Jaimie,

Laat ons gewoon meegenieten van je vorderingen met de kinderen, het vreet natuurlijk heel veel energie van jou en de rest van de familie, jullie krijgen er toch heel veel voor terug en dat is belangrijk.

Lieve groetjes Bep

yvon zei

Hoi Jaimie,
Meid, gewoon doen. Wij vinden het leuk om te lezen hoe het met je kids gaat en jij kan het lekker een beetje van je afschrijven. Geweldig toch?? Ik vind het trouwens super van je dat je dit doet. Ik weet niet of ik het zou kunnen. Succes.
Groetjes, Yvon

Pauline zei

Ik vind het leuk om te lezen, heb zelf ook onderwijs gegeven.Een apart blog is anders oooook geen slecht idee...maar hoeft niet hoor.

Cards by Jol zei

nog een blog erbij Jamie, daar gaat toch nog meer tijd in zitten, nee hoor blijf maar gewoon hier, dat freubelen komt wel, ik vind het leuk om te lezen enne, we genieten nu van de kunstwerkjes van de kids.

groetjes jolande

Anneke zei

Ik vind het heel leuk altijd om je gezellige postjes te lezen :) Of het nu over je kaartjes gaat of school of koken! Ik lees het altijd met plezier :)
Groetjes anneke

sarams87 zei

nee, hoor. geen problemen mee.

ik vind het zeer leuk en blijf je altijd volgen wat je ook post.

Hoe gaat het ondertussen nog met de werken thuis. Nog veel werk ?

Kitty zei

Laat het maar lekker zo hoor ,je tijd is toch al zo kostbaar.
Zo steken wij er ook nog wat van op.
Ik reageer wel niet altijd maar lees je blog berichtjes trouw hoor.
Veel succes.

Groetjes Kitty

M@rjan zei

Als juf vind ik leuk om te lezen wat jij doet met de kindjes, wie weet breng je me nog op een idee! Ga er maar lekker mee door hoor en inderdaad... je tijd is kostbaar, dus nog een blog... welnee!

Groetjes, Marjan

Debby zei

Hoi Jaimie

Ik neem mijn petje voor je af. de stap en de keuze maken om je kinderen zelf te gaan onderwijzen is een hele moedige beslissing.

Ik zou er persoonlijk niet aan moeten denken, maar vind het knap dat je het kan en je er zoveel tijd en energie in steekt........zo te lezen maak je het erg leuk voor ze.

nicolet zei

Ik zou het zo laten Jaimy, anders heb je nog meer werk erbij...enne ik vind dit wel interessant..dusse lekker mee door blijven gaan!
Groetjes Nicolet

tiny zei

Hallo Jaimie,
Ik vind je blog altijd wel gezellig hoor!Je kunt maar één ding tegelijk toch!?En ik vind het ontzettend knap dat je zelf les geeft thuis!
Ik ben er ook weer, internet is nu in orde bij ons en ik heb de berichtjes versturen eindelijk ook opgelost.

groetjes tiny

Margo zei

Wat een leuke les !
Ik vind het wel leuk om over je lessen te lezen hoor !
Liefs
Margo

Christine zei

Geen probleem! Ik vind het wel leuk om hun vorderingen te zien en om te lezen hoe jij dit allemaal aanpakt!
Ik blijf je volgen!!
Liefs
Christine

Marianne zei

't is jouw blog hé Jaimie, dus je moet erop zetten wat jij leuk vind ;-)

Hetty zei

Gewoon lekker zo doorgaan, lees het altijd
met veel plezier

gr hetty

Thea zei

Hoi Jaimie,

Ik ga stoppen met volgen, ik wil het toch graag bij de hobby houden. Ik wens je alle goeds en heel veel succes met je kindjes!
Op mijn blog heb ik hier ook een berichtje over geplaatst dat ik stop met het volgen van een aantal blogs, ik had er teveel en bewaar deze tijd liever voor mijn hobby.

Een heel fijn weekend!
Lieve groetjes
Thea