woensdag 7 december 2011

Crazy

Hallo allemaal,

Al vanaf ons kindjes hun dansoptreden hebben gedaan, wil ik een kaart maken voor de meiden (ze runnen het met twee) van de dansschool, met één van hen heb ik vroeger in de klas gezeten, dus dat is ook apart hé.

Nu ons dochter ziekjes is en ze enkel maar wat taal - en rekenoefeningen krijgen per dag, heb ik tijd voor een kaartje te maken.

Ik koos voor een kaart met 2 tags, het papier is van Basic Grey geloof ik, de afdruk en de lintjes van de tags zijn gekregen. ik heb het afdrukje nog eens met ons copics proberen in te kleuren en de kleur van de dansschool is de kleur van de lintjes, (niet zo goed te zien op de foto hoor, maar het is azuurblauw?) maar ik had geen papier blauw dat er zo dicht tegen leunde, dus maar lichtblauw genomen. Ons kindjes gaan nog op de tag schrijven wat ze vonden van het optreden.

Dit is mijn kaartje geworden, foto's nemen is nu een ramp met dit weer hé ség, in het echt is het mooier hoor.


Ik ben benieuwd wat jullie en de meiden van de dansschool er van gaan denken!

Groetjes,

20 opmerkingen:

sjouks kaarten zei

Leuk kaartje hoor!
Groetjes Sjoukje

scraplouise zei

Mooi kaartje hoor Jaimie.

gr.LOuise

Jolanda Cuper zei

Prachtig kaartje zo cute!
Groetjes Jolanda.

marika zei

oo,zo schattig zeg.En dan nog een tekstje van de kids erop.Die juffen gaan dat helemaal super vinden

groetjes,marika

Aleida zei

Dat is leuk bedacht! en met een persoonlijke boodschap van de kids nog mooier!
groetjes,

cheneson zei

mooi kaartje, hopelijk is je dochter snel genezen

Cards by Jol zei

wat een leuke kaart, heerlijk in deze mooie kleur blauw en dan gecombineerd met het bruin.
het beertje is zo lief met het grote hart, dit zullen de meiden vast en zeker prachtig vinden.

groetjes jolande

Anneke zei

Heel leuk vind ik het!! Daar zullen ze heel blij mee zijn :) En veel beterschap voor je dochtertje!
groetjes Anneke

Christine zei

Leuk stempeltje en de kleuren passen heel mooi samen!
Liefs
Christine

regina zei

een heel leuk kaartje!!

leuk stempeltje!

gr regina

corry'kaart zei

hoi jaimy
een erg leuke en mooie kaart en vooral de kleurencombi vind ik top!
gr corry

Irene zei

Super lief kaartje en de kleuren zijn helemaal mooi zo Jaimie. Leuk met een persoonlijke note van de kinderen, daar zullen de dansjuffen blij mee zijn!!!

Groetjes, Irene

susie zei

Das e wreed mooi kaartje meiske en in 't echt is het idd nog mooier.
Dat blauw vind ik zo prachtig en gecombineerd met het geruit papierke!
Knap gedaan hoor :) x
Plezant zo met die tags.

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Jaimie.

Liefs Riet.

Wendy Koorevaar zei

Wauw wat een mooi kaartje en zo'n lief afdrukje ook!

groetjes,
Wendy

Bietje zei

Weer een prachtig kaartje, Jaimie. Ga je nog wat op de tags schrijven? Een leuke wens of zo?
Zo meteen ga ik even naar de logs van je kinderen kijken. Is lang geleden dat ik die zag. Groetjes.

M@rjan zei

Prachtig kaartje, zo lief met dat beertje! Mooie kleuren bij elkaar ook.
Hoop dat je kindje weer snel opgeknapt is!

Groetjes, Marjan

Kristel zei

Dat is een prachtige kaart Jaimie!!
Groeten Kristel

Margo zei

Erg leuk kaartje, hopelijk voelt Iliyana zich snel beter !
Liefs
Margo

martina's kaartjes zei

leuke kaart !
grtjs,
veel beterschap verder
martina
x