donderdag 8 december 2011

Druk met inscannen en afdrukken voor de lessen

Hallo allemaal,

Ik ben weer druk met inscannen,(en jullie zien nog maar een deel van wat het is geworden.)


afdrukken en les geven natuurlijk :-)


en .... met 's nachts opstaan omdat we een lek hadden ontdekt aan de kraan van de verwarming in ons slaapkamer. Wij hadden dus ook juist nieuwe vloer liggen, die ligt nu terug open met een blazer erop, om de beton droog te krijgen.
Och zo blijven we bezig hé.

Terjuist even snel met mijn ventje naar de bibliotheek geweest en kijk voor €1, 25 kocht ik daar 5 leesboekjes voor ons dochter,


Jaja, daar kan je ook boeken kopen. De volgende keer nog eens goed zien daar.

Groetjes,

8 opmerkingen:

Christine zei

Meisje toch, wat een drukte! Vergeet jezelf niet hé!
Liefs
Christine

Elisa zei

Vergeet je jezelf niet???
Al die drukte

Linda zei

Je hebt het er maar druk mee. Wat jammer dat er lekkage is ik hoop dat je niet hele erge schade hebt ervan.
Bij ons heb je dat ook in de bibliotheek, eens in de zoveel tijd verkopen ze wat oudere boeken voor heel weinig geld
gr linda

Margo zei

Jullie blijven inderdaad wel bezig zo !!!
Liefs
Margo

Pierelantijntjes zei

Hoi Jaimie,
Dank je wel voor je reactie!
Oh wat erg zeg. ik hoop dat je weinig schade aan de vloer overhoud Jaimie!
Wat een leuke boekjes voor een leuk prijsje!
Fijn weekend, liefs Ester

tiny zei

Ik kom even neuzen bij je en je bedanken voor de felicitaties.Je hebt het wel ontzettend druk zeg!Wat een leuke boekjes heb je op de kop getikt.Ik zocht altijd leuke boekjes uit op een rommelmarkt voor mijn kinderen.Nog goedkoper en net zo leuk!En....komen jullie nog wel aan slapen toe???

Fijn weekend
liefs Tiny

corry'kaart zei

hoi jaimy
zo jij bent even druk en dan nog pech met je vloer, maar ja het pluspunt is dat je van die gave leuke boekjes voor je dochter heb kunnen kopen,ja tegenwoordig kan je voor weinig veel kopen,vast een heel fijn weekend en groetjes van corry

Riet zei

Vergeet jij je zelf niet Jaimie.

Liefs Riet.