maandag 12 december 2011

Eens een iets andere kerstkaart

Hallo allemaal,

Ik heb een kerstkaart gemaakt, hihi, wat denken jullie nu, dat ik ze zie vliegen , :-))
Neen hoor, ik hou gewoon meer van anders doen...LOL.
Dus ik heb eens voor iets totaal anders gekozen dan ijsvlokken of kerstbomen,...en al helemaal niet in de winterkleuren :-)

Ik ben de naam van het papier kwijt, en te lui om naar de hobbykelder te lopen en te gaan zien , maar het is wel een supermooi blokje met rechthoekig (soms glitter)papier in.

Dit is mijn kaartje geworden,


Mijn kindjes hebben vandaag weer goed geleerd in de klas.
Oh ja, met de turnkring gaan ze in Maart eens een optreden geven, en daar gaan ook twee dansjes bij gedaan worden. Spannend hé!

Vandaag zijn mijn mama, ik en de kindjes ook naar de winkel geweest, mensen lief, wat is dat daar ség, wat een drukte en alle rekken bijna leeg, je kon nergens met de winkelkar door, het personeel liep zelf in de weg omdat die rekken moesten bijvullen,...ppfff is dat allemaal voor die feestdagen ség! Mensen draaien precies zot nu ! Niks voor mij hoor, ik winkel niet graag, daarom dat ik ook steeds een lijst maak voor een hele maand, ben je even 2u kwijt voor de rest van de maand en je koopt véél goedkoper en je hebt voor elke dag eten in huis hoor!

Groetjes,

14 opmerkingen:

Hetty zei

Ik vind het een heel erg mooi kaartje

gr hetty

saramsa87 zei

heel mooie kaart, vind het heel prachtig.

Is gemakkelijk inkopen doen voor een lange periode, dan kan je even weg.

Mvg saramsa87

Elisa zei

Zeer mooi kaartje geworden

Lia zei

Is een heel mooi kaartje, inkopen voor een maand, poeh, zou niet weten waar ik het moest laten, maar wel handig,

groetjes Lia

scraplouise zei

Prachtig kaartje!.

gr.LOuise

susie zei

HEEL MOOI kaartje meiske :)
en lekkere frangipanne ! X

Cards by Jol zei

prachtig kaartje, mooie warme kleur en leuk eens iets totaal anders voor de kerst.

groetjes jolande

Irene zei

Prachtige kaart Jaimie, helemaal mijn kleurtjes!
Ik doe nog steeds geen boodschappen en hoor mijn man ook niet klagen dus waarschijnlijk doen wij toch minder zot dan de culinaire Zuiderburen, hihihi!!!

Irene

M@rjan zei

Mooi is je kaart! Ja, dat inslaan voor de kerst... ik doe er niet aan mee, maar ben dan ook niet hier. Maar zelfs dan zouden wij het niet groots aanpakken, ik vind winkelen ook niet leuk.

Groetjes, Marjan

Anneke zei

Heel leuk kaartje Jaimie :) En inderdaad de drukte is ni te doen he!
Groetjes Anneke

Michelle zei

Een mooie kaart heb je weer gemaakt, wat een prachtig papier zeg!

corry'kaart zei

hoi jaimy
een werkelijk prachtige kaart en moest lachen hoe je schreef over boodschappen doen,normaal heb ik er nooit geen hekel aan vind het zelfs wel gezellig maar nooit met deze feestdagen,dus prop ik nu mijn voorraadkast vol en dan hoef ik niet met die drukte te stressen:-))
groetjes...corry

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jaimie.

Liefs Riet.

Margo zei

Wat een leuk kaartje !
Liefs
Margo