zaterdag 17 december 2011

Een roze kaart , moet kunnen hé :-)

Hallo allemaal,

Ja ik had een kwartier tijd gevonden, dus deze kaart kwam eruit.
Ik wilde nog eens iets anders, dus een roze kaart dan hé :-)


Ik heb een wijnfles vier keer gestempeld, nog een tekstje erbij gestempeld, en dat alles, ook de roze kaart zelf, met de inktpad gedaan, dan de randjes nog wat bewerkt met de schaar en ik vind het goed zo, want zo wil ik er nog een paar doen, dus het moet niet veel en moeilijk zijn hé :-)


Benieuwd wat jullie van de roze kaart vinden.

Morgen ga ik mijn blogronde komen doen, vandaag nog geen tijd voor.

Groetjes,

22 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

toch een leuk resultaat ! en een stempel van een fles ? die heb ik niet, nog nooit gezien, lekker origineel dus
grtjs, martina
x

Kitty zei

Ook al is hij eenvoudig ik vind het een super leuk kaartje geworden,ook ik ga eens zoeken naar zo'n stempel.

Fijn weekend en groetjes.

Kitty

Riet zei

Het is een prachtige kaart Jaimie.

Liefs Riet.

Lia zei

Leuk toch een roze kerstkaart, vind hem heel mooi en apart,

groetjes Lia

Jannie zei

een schitterend kaartje Jaimie

Groetjes Jannie

Marianne zei

eenvoudig en mooi, leuk die flessenstempel.

Anneke zei

Heel leuk en eenvoudig kaartje Jaimie :)Groetjes Anneke

Aleida zei

Simpel maar leuk! Dat is alles wat een kaart nodig heeft. En roze is (meestal) wel goed.
groetjes,

saramsa87 zei

prachtige kaart, mooi kleurtje

Mvg saramsa87

M@rjan zei

Ik vind je kaart heel mooi! Juist goed in een kleur!

Irene zei

Niks mit met roze en wat staan die flessen KEURIG op een rijtje, had je een lijntje getrokken of heb je een timmermansoog??? Enig die flessenstempel dus ik vind de hele kaart LEUK!!!!!

Irene

Jolanda Cuper zei

Prachtige kaart erg origineel! Ik vind het een super Kaart!
Groetjes Jolanda.

corry'kaart zei

hoi jaimy
vind het echt een toffe kaart en voor vele onderwerpen te gebruiken(feestje,mannen en noem maar op)
groetjes...corry b

Hetty zei

Ik vind het een super gaaf kaartje

gr hetty

stempelfreaks zei

Ik vind het een prachtig kaartje geworden. En dat in die korte tijd! supers.
Groetjes Astrid & Larissa

Christine zei

Ik vind het heel leuk gedaan! Mooi!
Liefs
Christine

Cards by Jol zei

wat een leuk kaartje en dat in een kwartier?, knap hoor.

groetjes jolande

Annemarie en Merit zei

geweldig leuke kaart die wijnfles is wel een erg leuke stempel (merk???),
Heerlijk in het roze.

gr annemarie en merit

marika zei

wat een leuke kaart zeg!Heb die stempeltjes nog nooit gezien.Ideaal ook voor een mannenkaart vind ik (maar dan wel in een ander kleurtje)

groetjes,marika

Linda zei

Ik vind hem prachtig, heel leuk en origineel gedaan
gr linda

Charlotte zei

Leuke mkaart Jaimie! Een roze kaart maar toch vind ik hem lekker stoer met die wijnflessen.
Groetjes,
Charlotte

Patricia Garcia zei

Lovely Jaimie, Have a safe Holiday Season!!

Hugs,
Patricia