dinsdag 13 december 2011

Fijne feestdagen

Hallo allemaal,

Ik ben nog steeds druk bezig vandaag, dus even heel snel nu.
Vanmorgen , toen mijn mama Frans gaf, was ik een half uur vrij als juf :-)
Dus ben ik snel naar de hobbykelder getrokken en kwam met deze snelle kaart, na een half uur weer boven :-)
Ik heb vandaag eens normaal gedaan qua keuze van kerstkaart hoor , alléé denk ik toch hé :-))

Het papier is gekregen,op de nestabilitie ik heb gewoon met een klein cadeaustempeltje de achtergrond gestempeld, dan een tekststempel erop, de rand met een zilverkleurig glitterpen gedaan, een lintje onderaan de kaart gekleefd en voila klaar.


Nu moet ik snel gaan voort doen, ik kom nog bij jullie langs hoor, als ik een seconde tijd zie :-)

En ik plaats nog eens een (lange) schooldagblog hoor :-)

Groetjes,

14 opmerkingen:

Riet zei

Wat een mooi kaartje Jaimie.

Liefs Riet.

Aleida zei

Een mooi, snel kaartje!
Succes bij het zoeken naar de secondes ;-) Keep smiling!
groetjes,

Linda zei

Wat een mooi chique kaartje
gr linda

creanja zei

jij ook fijne feestdage hoor! mooie kaart!

regina zei

wat een prachtig kaartje!

gr regina

Anneke zei

Leuk zo'n snel kerstkaartje :)
Groetjes Annekeg

Christine zei

Misschien snel, maar wel een mooi resultaat!
Liefs
Christine

Jolanda Cuper zei

Heerlijk als je zo kunt ontspannen met knutselen!
Groetjes Jolanda.

Hetty zei

Wat een prachtig kaartje

gr hetty

Michelle zei

Het is een leuke kaart geworden. Je bent er maar druk mee, pak je wel je rust?

Fijne dag nog,
Liefs Michelle

Margo zei

Wat een leuk kaartje !
Leuk dat je terug een beetje knutseltijd hebt !
Liefs
Margo

M@rjan zei

Fijn om even je gedachten te verzetten en met mooi resultaat!

Groetjes, Marjan

marika zei

leuke kaartjes heb je al gemaakt.Fijn dat je toch wer wat creatief bezig bent (in je weinige vrije momenten)

groetjes,marika

Jannie zei

Een hele mooie kaart Jaimie!!

Groetjes Jannie