zondag 11 december 2011

Jaaa, papier kiezen is meestal de eerste stap hé :-))

Hallo allemaal,

Heeft er iemand aan de wijzers van onze klok gedraaid :-) Wat is er met mijn dag gebeurd ??
Waar is die heen , die is voorbij gevlogen ! Tja was en droog draaien, de vloeren opvegen, in en uit de hobbykelder lopen, lessen voorbereiden, bakken,.. en dan is mijn mama nog naar de chinees geweest, dus dan moest ik nog niet staan koken hé...waar is mijn zondag heen?!

Ik heb vandaag papier gekozen voor wat kaarten te maken, ik hoop er in de week wat te kunnen maken, geen te moeilijke , want daar heb ik geen tijd voor, maar ik wil toch graag tijdens de week ook wel iets creatiefs doen, dus de eerste stap daar naar dat doel is vandaag gezet.

Dit heb ik gekozen, hihi, neen zottekes dat ga ik allemaal niet op één kaart smijten hoor !
Ik vond ook nog wat glitterlijm van vorig jaar, die wil ik ook gebruiken, denk ik, zal wel zien.
Links ligt nog papier voor een kaart, maar dat mag nog niet gezien worden :-)


En vanmorgen heb ik een frangipanecake gebakken


Terstraks bezoek gehad ...en jullie raden het al hé ...hihi, ja is hij op nu.

Nu ga ik mijn rug laten rusten en mijn voetjes naar omhoog leggen, ik heb met mijn mama een tv-momentje afgesproken bij haar boven, ik ga eens goed profiteren sé, hihi, niet van mijn mama hé, van de vrije tijd hoor :-)

Groetjes,

8 opmerkingen:

Annette zei

Zo dat ziet er heerlijk uit zeg, de naam zegt me niets hoor maar hij zal wel lekker smaken denk ik.
Mijn zondag was ook al zo snel om, helaas. Ik zou willen dat het weekend een extra dag kende. Suc6 met het maken van lieve kaartjes van de week.
xoxo Annette

cheneson zei

mmm die cake ziet er lekker uit

veel plezier bij uw mama

Christine zei

Ik heb ook tijd tekort momenteel! De dagen vliegen voorbij! Je cake ziet er weer erg smakelijk uit!
Liefs
Christine

marika zei

allez jong!gij te weinig uren in nen dag? Tis nie te geloven,haha
Die taart ziet er erg lekker uit moet ik zeggen,moet dat dringend ook eens proberen want heb hier een paar liefhebbers rondlopen van frangipanecake.Hier moesten ze zich tevreden stellen met zelf gebakken koekjes

groetjes,marika

M@rjan zei

Tja, je hebt van die dagen... jullie huis ziet er trouwens gezellig uit, hoor. Leuke sfeervolle hoekjes heb je gemaakt.

Groetjes, Marjan

corry'kaart zei

zo je bent heel wat van plan met al die papieren,vind jij dat ook zo moeilijk om het bijelkaar te zoeken? nou ik wel hoor!en wat voor een lekkere taart het water loopt mij in de mond:-))maar mag het niet eten:-((((
groetjes...corry

Gerda Hartman zei

Het water loopt me in de mond bij het zien van dat baksel. Moet maar eens eten gaan koken (lol).

regina zei

ziet er weer erg lekker uit!

gr regina