zaterdag 10 december 2011

KAARTJES VOOR HET KINDERKANKERONDS MAKEN ! + Kaartje gekregen van Irene !

Hallo allemaal,

Hebben jullie Christa haar oproep gezien (en dan bedoel ik niet de candy, maar de kaarten maken oproep hé!)? Neen, lees dan even HIER op haar blog en maak ook even een kaartje voor het kinderkankerfonds.

Dit is mijn kaartje geworden, ik denk dat ik wel hetzelfde papier als vorig jaar ervoor gebruikt hebt, maar ik vind het nog steeds zo moeilijk, ik heb er nog wat plaksterren op gedaan en het logo plakt vanbinnen in de linkerhoek in het klein (ik hoop dat dat mocht).



En kijk nu eens wat er gisteren in mijn brievenbus zat, een kerstkaartje van IRENE !!


DANK U Irene, en wat was dat leuk ség, als je niks verwacht van post en er steekt zoiets moois in je bus , je bent een schat !!!!!

Groetjes,

9 opmerkingen:

Riet zei

Wat een leuke kaartjes Jaimie.
Mooie kaart heb je gehad van Irene.

Liefs Riet.

M@rjan zei

Mooi is je sterrenkaartje geworden Jaimie! En ook de ontvangen kaart is een plaatje.

Fijn weekend, Marjan

martina's kaartjes zei

leuk gemaakt !
en eh... wie zou er nu niet blij zijn met verrassende post he ? =)
grtjs, martina
x

Irene zei

Laat de sterretjes maar stralen voor die arme kindjes!
Fijn dat je blij verrast was Jaimie, dat was ook de bedoeling!

Liefs, Irene

Cards by Jol zei

heel mooi kaartje heb je gemaakt en mooi kaartje heb je gekregen.

groetjes jolande

corry'kaart zei

hoi jaimy
een pracht van een sterrenkaart gemaakt en erg leuk als je onverwachte post krijgt,dus er lekker van genieten!
groetjes...corry

Christine zei

Tof kaartje heb je gemaakt! Ik was ook bij de bofkonten, ik mocht ook een héél leuk kaartje ontvangen van haar, geweldig vind ik dat!!
Liefs
Christine

Aleida zei

Je hebt je eerste kerstkaart al ontvangen en wat voor eentje! Heel mooi.
Het kaartje dat je gemaakt hebt is leuk geworden, daar gaat iemand blij mee zijn.
groetjes.

Christa's blog zei

Een heel fijn kaartje Jaimie, bedankt alvast hoor.
Liefs
Christa