zondag 11 december 2011

Kerst in huis tijdens een verbouwing :-)

Hallo allemaal,

Ik verlies mezelf niet hoor, geen schrik.

Gisteren hebben ons dochter en ik het huis in een kerstsfeer proberen te zetten met het gerief dat we nog vonden. Ik wil geen nieuw kerstgerief kopen nu, we zitten nog volop in de verbouwing en dat gaat nu even voor hé.

Wat denken jullie kan het er zo wat door voor tijdens een verbouwing ?
het gaat van een rode kleur over naar een zilver/groen kleurtje, als je van de living naar de keuken gaat.







Dit was het leuke deel van de dag 's avonds, want 's morgens was het helaas minder leuk.
Want verbouwen zonder rommel te maken, gaat helaas niet hé, dus met een auto vol vertrokken mijn ventje en ik richting het containerpark.


En daarna zijn ons dochter en ik de tuin nog gaan opruimen, daar lag nog bouwafval dat eigenlijk ook al een tijd weg moest, dus maar eens werk van gemaakt.


Ons konijnen vonden het super, Ons floortje liep de trap mee af tot in de kelder, om te zien waar ik bleef, natuurlijk heb je op dat moment nooit je fototoestel in de buurt hé :-(

Vandaag is het nog even verder rommelen in de kelder en lessen maken voor de komende week.

Ik probeer nog langs te komen bij jullie hoor.

Groetjes,

14 opmerkingen:

Jolanda Cuper zei

Het ziet er erg gezellig uit en daar gaat het om! Je hoeft geen desingh huis te hebben om het gezellig te maken vind ik! Het lijkt mij erg gezellig bij jou en daar gaat het toch om!
Succes met lessen voorbereiden!
Groetjes Jolanda.

Debby zei

Kan prima toch. het huis ziet er weer knus en gezellig uit. volgend jaar hopelijk klaar met het verbouwen en dan helemaal naar je eigen zin maken.

succes weer JUF met het voorbereiden van de lessen van je kinderen. lijkt me ook niet makkelijk om iedere week weer een boeiende les te presenteren aan je kinderen

groetjes en geniet van de zondag
Debby

Cards by Jol zei

ziet er gezellig uit toch, dat je daar nu tijdens de verbouwing zin in hebt, maar zo heb je toch de kerstsfeer.

groetjes jolande

scraplouise zei

Ziet er gezellig uit hoor Jaimie.

gr.LOuise

marika zei

amai zeg,hoeveel uren hebt gij in uwen dag?
'tZiet er wel gezellig uit he,hier staat er nog niks.Alleen de adventskalender.
Fijn te zien dat dochterlief weer opgeknapt is

groetjes,marika

Linda zei

Gezellig joh, ziet er toch leuk uit. Wij zitten ook al lekker met de kerstspullen in huis, vind ik altijd erg gezellig
gr linda

hennie zei

Dat zit er erg gezellig uit Jaimie. Het gaat er tenslotte om dat het kerst in je hart wordt.
Heerlijke vrede die alle verstand te boven gaat.
Vandaag een dag bij uitstek om daar mee bezig te zijn.
Succes met je lessen, wat heb ik daar ook altijd veel plezier in gehad.
Liefs hennie.

Gerda Hartman zei

Jaimie, ik ben het na maanden schilderen en de nieuwe ramen en deuren natuurlijk al helemaal zat en dat is nog niks vergeleken bij wat jullie allemaal aan het doen zijn!

Irene zei

Al zou je NIKS neerzetten dan is het volgens mij nog super gezlelig bij jullie Jaimie! Maar het ziet er heel knus uit zo!
Hier dit jaar geen boom, ik heb er gewoon de puf niet voor want ben echt doodmoe van het maken van de kerstkaarten en dat zegt genoeg over mijn conditie helaas. Maar wat moois op tafel, krans aan de deur en overal iets gezeligs en dan is het dik voor elkaar toch?

Liefs, Irene

corry'kaart zei

hoi jaimy
je foto's zien er gezellig uit en gezelligheid komt ook uit jezelf en wat dat betreft lijkt je iemand die gezelligheid in huis brengt,dus lekker genieten!
groetjes...corry

Margo zei

Ik zie het al, jullie hebben weer heel hard gewerkt vandaag !
Liefs
Margo

sjouks kaarten zei

Gezellige boel hoor, tussen de verbouwing door!
Groetjes Sjoukje

Patricia Garcia zei

Great Pictures!!

Hugs,
Patricia

Elisa zei

Wat een kerstgezelligheid