dinsdag 20 december 2011

Kerstkaart voor een man

Hallo allemaal,

Papier is van Basic Grey, de stempel is weer een paar keer gestempeld met de inktpads en dan nog een tekststempel erbij en 2012 (die heb ik niet in stempel zoals je ziet,hihi).
De achtergrond en randjes van de stempelafdruk heb ik ook met inkt bewerkt.


Benieuwd of het er door kan als mannekaart ?

Oh ja ik zal volgende keer de stempel laten zien van waar ik die fles had, die zat in een groter vel met stempels, en met één van die andere stempels, daar heb ik ook nog een kaartje mee gemaakt.

Nu ga ik voort doen, maar doe mijn best nog om langs te komen bij jullie hoor.

Groetjes,

17 opmerkingen:

Linda zei

Wat een leuk kaartje, kan ook prima voor een man toch.
gr Linda

M@rjan zei

Ja hoor, kan best, leuke kaart!

Christina zei

Dat is een prachtige kaart Jaimie!
Groeten Kristel

martina's kaartjes zei

leuk en vrolijke kaart
grtjs, martina
x

Cards by Jol zei

leuk kaartje heb je gemaakt, is wel stoer met dit papier en je afdrukje is juist lief, leuke combi.

Groetjes jolande

nicolet zei

Een schitterend kaartje weer Jaimy!
Groetjes Nicolet

Jolanda Cuper zei

Leuk gedaan! Grappig die piguins!
Groetjes Jolanda.

corry'kaart zei

hoi jaimy
vind het een toffe kaart en zeker heel goed te gebruiken als mannenkaart!
groetjes...corry

Aleida zei

Ja hoor, kan best voor een man. Het zijn net een rijtje voetballers. En d'r zitten geen bloemen op. Grappig kaartje!
groetjes,

Marianne zei

Weer een leuke kaart Jamie, kan voor alletwee hoor, denk niet dat dit bij een kerstkaart zoveel uitmaakt.

Anneke zei

Het is een heel leuk kaartje Jaimie :) Echt super die pinguins :)
Groetjes Anneke

cristel zei

ik vindt het in ieder geval een hele mooie kaart
grtjs

Hetty zei

Wat een leuk en mooi kaartje

gr hetty

Christine zei

Vrolijke kaart en volgens mij kan het hoor!
Liefs
Christine

Elisa zei

Mooi kaartje

marika zei

ook al zo'n leukerd!

groetjes,marika

Michelle zei

Wat een leuke stempel (en kaart natuurlijk =]), kan prima toch voor een man!