zaterdag 31 december 2011

Kruiststeek "Pony"

Hallo allemaal,

Dit werkje had af gemoeten, als ons dochter haar kamer af was.... maar helaas, dat plan is niet gelukt.
Gisteren heb ik ook maar enkel de linkse halve steken in hele steken kunnen zetten,
verder geen tijd (of zin) meer gehad om eraan verder te werken.
Dus mijn goede voornemen voor het nieuwe jaar is ....elke dag een paar steekjes eraan zetten :-)

Herkennen jullie het werkje nog? Schattige pony he !


Ik wens iedereen een fijn eindejaar toe en een goed, gezond en gelukkig 2012 !!!

Groetjes,

15 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

hoi jaimie,
ik wens je langs deze weg alvast een heel fijn, gezond en rustig, creatief 2012. bedankt nog voor je kaartje, is goed toegekomen !
hopelijk nog veel plezier in alles wat je doet,
liefs, martina
x

Anneke zei

Een goed voornemen vind ik :) hihi... Veel succes nog ermee! En jij ook een gelukkig nieuwjaar en een gezond en creatief 2012 :) En ook nog eens bedankt voor je hele mooie kaartje!!! Groetjes Anneke

scraplouise zei

Wens jou en je familie een gezond en gezellig 2012 toe.

gr.LOuise

Marjolijn zei

Het is inderdaad een schattig paardje!
Heb even bijgelezen op je blog, zie dat je de kids nu zelf les geeft, knap hoor.
Het lijkt me soms wel lastig dat je dan hele dagen met elkaar zit. Als Iris een dwarse bui heeft ben ik soms blij dat ze naar school gaat hihi.

Groetjes Marjolijn

Marijke zei

Jij ook een goed 2012 en dat je maar veel tijd zult hebben om je dingen te doen die je wilt doen zonder ziek te worden he? Groetjes Marijke.

Pierelantijntjes zei

Lieve Jaimie,
Ook hier liggen onafgemaakte werkjes te wachten op mijn goede voornemens. Ik hoop dan ook dat 2012 een heel creatief jaar mag worden. Maar vooral heel veel liefde en gezondheid voor het nieuwe jaar toegewenst!
liefs Ester

Jolanda Cuper zei

Hoi Jaimie,
Allereerst bedankt voor je mooie kerstkaart! Ik ben nu een beetje druk je zult dinsdag 3 januari wel zien waarom! Maar ik onthou het wel er komt eerdaags nog een kaartje naar je toe hoor!
En wat de pony betreft het is prachtig als je echt elke dag een paar steekjes doet is het in 2013 wel af hoor!
Succes en een fijne jaarwisseling!
Groetjes Jolanda.

marika zei

allez,schiet maar vlug in gang,want zo te zien hebt ge nog veel werk!

groetjes,marika

Geniet van de jaarswisseling!

Riet zei

Een gezond 2012 Jaimie.

Liefs Riet.

Hetty zei

Veel succes met je borduurwerj en ik wens jou
en je familie een heel gezond en creatief 2012

gr hetty

Gerda Hartman zei

Jaimie, alle goeds voor het nieuwe jaar voor jouw en je gezin en natuurlijk voor je mama. Ja, goede voornemens. Ik hoop voor je dat het schilderijtje dit jaar tot een affo gaat worden. Zo heb ik er ook nog wel een paar (lol).

Mascha zei

Jaimie, Voor jou ook de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar met heel veel hobbyplezier.

Wat een schattig borduurwerk.
Groetjes Mascha

miriam zei

wat een leuk patroon
Nog de beste wensen voor jouw en je familie
gr miriam

sarama1987 zei

bedankt voor je berichtje

prachtig patroon, ziet er al heel mooi uit.

Mvg sarama1987

Marianne Schut zei

Poeh wat een klus Jaimy, maar het zal zeker prachtig worden! Liefs Marianne