woensdag 21 december 2011

Nog een mannenkerstkaart

Hallo allemaal,

Nog steeds druk hier,....met les geven , kerstkaarten bijmaken, (want kwam er tekort na al mijn gemaakte al te hebben verzonden), sebiet naar de dansschool, we zitten ook met een zieke zoon,..

Maar ik heb nog een mannenkerstkaart gemaakt, ook met twee stempels vanuit het stempelvel met de wijnfles.


Al de kaarten die ik nu bijmaak, zijn enkel stempelkaarten, geen tijd om frullen te zoeken om erbij te doen of laat staan om te gaan inkleuren , dus "Less is more" is nu écht mijn thema :-))

groetjes,

10 opmerkingen:

Charlotte zei

Niets mis met je 'less is more' kaarten Jaimie! Ik vind ze leuk en vooral erg feestelijk!
groetjes,
Charlotte

Linda zei

Wauw wat een super kaartje, heel mooi
gr linda

Irene zei

Met zulke gave stempels en super mooi papier heeft een kaart verder helemaal niets nodig Jaimie! Sommige kaarten zitten zooo vol en hoe moi dat ook is, een beetje boel minder is net zo fraai (kijk maar bij Christine die doet dat ook zo goed!).

Irene

Cards by Jol zei

gaaf kaartje, dit heeft ook geen frutsels nodig, is mooi strak zo.

groetjes jolande

Irene zei

Hier beneden heb ik geen emailadressen dus bij deze wil ik je heel graag heeeeeel hartelijk danken voor de PRACHTIGE kerstkaart Jaimie! Meis dat je daar nog tijd voor hebt gevonden, niet te geloven!!!!!

Liefs, Irene

Hetty zei

Alweer zo'n super mooie kaart

gr hetty

corry'kaart zei

hoi jaimy
een erg mooie kaart in prachtige kleur en wat een gave stempels zijn dit!
groetjes...corry

martina's kaartjes zei

leuke kaart !
grtjs, martina
x

cristel zei

nou je hebt goed je best gedaan
heel mooi
grtjs

Gerda Hartman zei

Wat een leuke kaarten weer en het is overal hetzelfde, je komt altijd kaarten te kort. Beterschap met je zoon.