donderdag 22 december 2011

Nog wat kaarten laten zien

Hallo allemaal,

Ppff, vergeet ik gisteren van sommige kaarten een foto te nemen en ze zijn al op de post gedaan natuurlijk, maar ja niet dat dat veel uithaalt, want de post staakt hier vandaag.
Wel grappig dat sommige van jullie de post in NL al wel aangekregen hebben, terwijl mijn vriendin van letterlijk een gemeente verderop het nog niet heeft mogen ontvangen!

Maar ik had nog wel een paar foto's ,

Het papier is van Basic Grey, en ik vond het op cadeaupapier lijken, dat ik er cadeau'tjes op heb gestempeld :-) en nog een tekststempel erop gezet.


De volgende kaarten zijn gemaakt met papier van ?, oeps, ben de naam kwijt.
Ik had dit plaatje nog liggen en zo ging deze kaart naar iemand die zot is van beertjes.


Op de volgende kaart is eigenlijk de linkse stempel niet goed zichtbaar, maar ja dat maakt het eigen maak hé, er kunnen (mogen vind ik) fouten in zitten :-)


Door de staking zullen sommige van jullie dus helaas langer op hun kaarten moeten wachten, want ze zitten of nog in de postbus en ook ik heb geen postzegels meer, dus kan ook morgen pas nieuwe kopen.. of ik moet vandaag een supermarkt of dagbladhandel vinden die ze ook verkoopt natuurlijk.

Groetjes,

6 opmerkingen:

Marianne zei

leuke kaarten weer jaimie. Hier was het net zo, alle kaarten vrijdag gepost, die voor Nederland waren maandag al op hun bestemming en die voor Belgie, sommige de maandag en andere pas op dinsdag.

Charlotte zei

Leuke kaarten Jaimie!
Ik heb mijn kaarten zaterdag, vóór de ophaling die dag, in de bus gedaan. Totop vandaag zijn ze nog niet toegekomen... Leve de post :s tzal goed zijn als er de vrijmaking van de markt is! Hopelijk dalen de prijzen dan ook..

Groetjes,
Charlotte

vinnie zei

wow die kaartjes zijn super mooi


groedjes vinnie

Cards by Jol zei

zijn weer mooie kaartjes.

groetjes jolande

Aleida zei

Wat een tijd om te staken! Daar maken ze geen vrienden mee.
Je kaartje is wel heel leuk geworden.
groetjes,

Jolanda Cuper zei

Wow jij bent nog even druk geweest! Wens jou alle goeds en liefs toe voor de feestdagen!
Groetjes Jolanda.