zaterdag 3 december 2011

Woorden met een S...scrapspullen, schooldag, soep,super & schoon.

Hallo allemaal,

Tot vervelens toe wat foto's, ik heb nog geen tijd gehad om creatief te kunnen doen helaas.

Eerst de scrapspullen :-) Deze kreeg ik van mijn schoonouders, ze waren in een winkel en moesten aan mij denken bij het zien van de spullen, lief hé, mercikes aan mijn schoonouders !!


Dan onze schooldag, eerst was het W.O. (geschiedenis), maar ik moet nog even kijken hoe ik die les maak, dus ik heb hen al wel laten lezen uit dit boek,


en ondertussen heb ik ook al een paar kleurenplaten gevonden van de préhistorie en ik heb ook een quizkaart van de grot van Lascaux, is daar iemand van jullie al geweest ?? Is het de moeite ? Ik heb gelezen dat je niet meer in de originele grot mag, dat ze de grot hebben nagemaakt en die is wel toegankelijk voor publiek, klopt dit?

En dan nog even een werkblaadje maken, ik weet nu waar ik in de volgende les moet op richten.
Taal is héél moeilijk voor de kleinste, maar ze gaat al met stappen vooruit.
Rekenen is voor onze zoon héél moeilijk, maar ook hij gaat met stappen vooruit.





Het was ook nog Engelse les, ja wilde hij graag zelf hoor, dus hij heeft dat 3x, 30min/week, maar dat Engels ga ik op vrijdag veranderen, daar komt een soort toets (maar in quizvorm, zo valt het niet op dat ze een toets moeten maken) en zo zie ik toch wat is blijven hangen van die week les :)

En dan nog een soep gemaakt, aardappelsoep met gerookte zalm en peterseliecoulis.



en dan het woord super is voor mijn ventje, die heeft al veel werk gedaan in ons dochter haar kamer en het woord schoon, gebruik ik voor ons dochter haar kamer, mijn man heeft die gisteren voor de eerste keer geverfd, ons dochter heeft gekozen voor licht(baby)blauw, dus de papa had een grote pot witte verf gekocht en daar kleurstof in gedaan, tot ons dochter het goed vond.

En nu moet ik voort doen, want onze zoon moet zo naar de tekenschool vertrekken.

Groetjes,

9 opmerkingen:

M@rjan zei

Leuke lessen, Jaimie en wat heerlijk dat ze allebei vooruitgaan! Dan zie je toch resultaat van je inspanningen.
Mooie nieuw geverfde kamers ook, jullie kindjes komen niets te kort!

Groetjes, Marjan

Linda zei

Wat fijn dat ze zo vooruitgaan. En dat soepie ziet er heerlijk uit
gr linda

marika zei

ik wil ook bij u in de klas zenne,dat is daar veel leuker dan het bij mij was.
Als haar kamerke af is zal ik ne keer moeten komen kijken he,want ge maakt mij wel nieuwsgierig zenne

groetjes,marika

cristel zei

dat ziet er allemaal weer heel goed uit
grtjs

Bep zei

Hoi Jaimie,

Leuke lessen, en wat heerlijk dat ze allebei vooruitgaan! Dan zie je dat je inspanningen goed resultaat hebben. Lekker soepje gemaakt en wat lief van je schoonouders dat je wat scrapspullen kreeg.

Lieve gr...Bep

chantal zei

Dat is tof dat ze zo vooruit gaan. Hebben ze ook mee gekookt?
Nu je wat scrapspullen hebt gekregen hoop ik dat je wat tijd vindt om te knutselen. Kan je niet een knutselles samen met je kinderen doen?
liefs Chantal

Cards by Jol zei

wat zul jij trots zijn op je kindjes, dat ze zo hun best doen.

groetjes jolande.

Gerda Hartman zei

Hier moest ook bijgelezen worden hoor. Jij gaat ook maar door met alles! Wat een werk heb je toch als juf. Petje af. Fijn weekend verder.

Margo zei

Ziet er lekkere soep uit, wat werken je kindjes braaf in je klasje zeg !
Liefs
Margo