maandag 5 december 2011

Veel sterkte met je examen !

Hallo allemaal,

Vanmorgen om 4.30 u zijn ons dochter en ik samen met de papa opgestaan, mijn ventje staat met de vroege deze week.
Ons dochter is ziek, goed verkouden en ze kon niet goed slapen daardoor, dus ze stond ook maar op.
Tja en ik, ik wilde gewoon vroeg opstaan om een kaartje te maken, erg hé :-)
Maar ik had ineens een idee, de oudste nicht doet haar examen (samen met één van haar zussen hoor) en om haar sterkte te wensen, maakte ik een kaartje met vanbinnen in , zakjes chocolademelkpoeder gestoken. Ik ging de oudste nicht 's middags zien, dus kon ik het gelijk afgeven. Voor de andere nicht zal ik ook nog iets maken. Ook voor Christa haar kaartje ligt gerief klaar. Het blauwe kaartje moet ik ook nog afmaken. De kleine creaties zien mij elke dag aan, dus nog werk genoeg :-)

Dus om 5u 's morgens waren ons dochter en ik aan de knutsel, haar kaartje komt op haar eigen blog te staan.

Dit is mijn kaartje geworden,

Het afdrukje is gekregen, en ik vond dit zo geschikt ervoor. Het papier is van Basic Grey, wat plakhartjes in de hoeken, een glinsterrondje met glitterpen op geschreven en droge chalk aan de randen gedaan. Het kaartje blijft dicht met een koordje opzij.


En om 7u stonden we te koken :-) Een heerlijke verse tomatensoep met balletjes.



En om 9 u was het les, enkel na W.O. milieu, Taal en Rekenen was ons dochter te ziek om nog verder te doen, dus zijn we gestopt en mocht ze de verdere dag uitrusten, dus ook geen sport vandaag.

Onze nieuwe poging om morgen naar Aquatopia te gaan (en langs Elke) zal dus ook niet lukken.

Groetjes,

21 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

heel erg leuk kaartje ! mooi gedaan
grtjs, martina
en eh... de soep mmmmmmm
x

Christine zei

Ik sta ook soms zo vroeg op! Lekker lange dag dan... Je kaartje is heel geslaagd en je soep ziet er ook weer héérlijk uit Jaimy! Jammer dat je uitje voor morgen niet kan doorgaan maar met een ziek kindje gaat dat nu eenmaal niet hé!
Hou je goed hé meid!
Liefs
Christine

yvon zei

Je kaartje is super Jaimie en die soep.... hmmmm, daar zou ik nu best trek in hebben. Lekker warm. Heel veel beterschap voor je dochtertje, dat ze zich maar gauw weer beter mag voelen.
Groetjes, Yvon

Irene zei

Wat jammer dat de kleine meid ziek is, dat gaat toch voor alles en dat geplande uitje halen jullie nog wel eens in. Je kaartje is een schatje Jaimie en lekker koken dat kun je ook!!!

Groetjes, Irene

Annemarie en Merit zei

leuk kaartje (inderdaad leuk afdrukje voor deze gelegenheid).
Lekker soepie!!
En beterschap voor je dochter.

gr annemarie en merit

Linda zei

Wat een leuk kaartje, veel beterschap voor je meisje gewenst. Haha wij zijn altijd tussen 5.30 en 6.00 uit bed omdat onze zoon gewoon standaard wakker wordt die tijd en als manlief dagdienst heeft moet ie ook zo vroeg eruit. Ik vind het wel lekker hoor dan heb je tenminste wat aan je dag hè
gr linda

scraplouise zei

Wat zal je dag lekker lang geweest zijn, je kaartjes is prachtig geworden en je soep ziet er erg lekker uit, sterkte met de kleine meid.

gr.LOuise

scraplouise zei

Wat zal je dag lekker lang geweest zijn, je kaartjes is prachtig geworden en je soep ziet er erg lekker uit, sterkte met de kleine meid.

gr.LOuise

Cards by Jol zei

ik sta ook vaak vroeg op, heb je wat aan je dag en ik ben een echt ochtendmens.
je kaartje is prachtig, beterschap voor je dochter.

groetjes jolande

susie zei

Je soep was weeeeer lekker seg !
Wat een geluk dat ik steeds van jouw creaties kan proeven..mmmm.....X

Ons Illyana ziet er ziek uit en spreekt door haar neusje, ocharme.
Dat ze gauw beter mag worden.
Veel knuffels :)

susie zei

Prachtig kaartje meiske X
In 't echt is het nog mooier ;)

marika zei

en dan zeggen ze dat ik zot ben,jawadde!
Maarre,leuke kaart zenne,heb dat nooit gekregen tijdens mijn examens.
Beterschap voor dochterlief,verwen haar maar een beetje nu

groetjes,marika

Charlotte zei

Vroeg opstaan maakt dat je een lekker lange dag hebt niet waar. Plots tijd voor al die dingen die je al lang wou doen! :)
Ziet eruit dat jij lekker veel gedaan hebt, en nog tijd voor een kaartje ook. Afdrukje is erg schattig en zeer geschikt voor een examen-kaartje.
Groetjes,
Charlotte

M@rjan zei

Lange dag heb je dan, ik doe het ook meestal. Maar niet zo vroeg als jij :)
Mooi is je kaartje, het soepje ziet er weer uit om van te watertanden, net als je heerlijke taart!

Groetjes, Marjan

saramsa87 zei

ziet er heel mooi uit, prachtig.

ik volg je, Jaimie

Mvg saramsa87

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jaimie.

Liefs Riet.

Annette zei

Heerlijk dat soepje, je ruikt hem bijna door het scherm heen.
Leuk kaartje en beterschap met je dochter. xoxo Annette

Aleida zei

Mooi kaartje!
Beterschap met je dochter!
groetjes,

Hetty zei

Wat een leuk en mooi kaartje en in de soep
zal ge lijk trek in krijgen mmmmm

gr hetty

Gerda Hartman zei

Prachtig kaartje. Beterschap met je dochter en die soep zal vast gesmaakt hebben.

Mo zei

Hé hé ik kan eindelijk weer berichtjes achterlaten! Bedankt voor je lieve reactie. Ik heb je wel al die tijd gevolgd hoor, de lessen van je kinderen etc erg knap dat je dat doet. Je kaartje is erg leuk geworden, maar ooo wat ben je vroeg opgestaan.......

Groetjes Mo