maandag 9 januari 2012

2012 mag écht wel beter gaan starten hoor !

Hallo allemaal,

Als dit zo blijft gaan , is 2012 voor ons een rotjaar vrees ik , ppff.

Onze Mike is zo triest, ocharme (en wij ook natuurlijk!)


want zijn vrouwke, ons Floortje is ziek,


mijn mama, ik en de kindjes gaan er nu mee naar de dierenarts vertrekken,
Ons Floortje heeft chronische snot,(niet besmettelijk, anders had Mike het al jaren moeten hebben hoor!), maar nu is het wel heel erg, zelf zo erg dat ze weigert te eten, drinken, keutelt niet meer,..
iedereen die een konijn heeft, weet dat dit géén goed teken is hé, dus aub duim dat ze , (met dwangvoeding en antibiotica?) erdoor gaat komen !!

Groetjes,


6 opmerkingen:

scraplouise zei

Wat vervelend, sterkte maar.

gr.LOuise

Sandraatsjuh zei

Ach jee toch Jaimie, das is niet zo mooi... mijn duimen draaien hoor!!!

Sterkte!

Groetjes Sandraatsjuh

Annemarie en Merit zei

och wat een toestand ik ga heeel hard duimen, want weet hoe naar het is als je konijn niet meer wilt eten.
Het beste ermee.

groetjes annemarie en merit

Christine zei

Wat jammer nou toch Jaimie! Een huisdier verliezen is altijd een pijnlijke zaak. Hopelijk houdt de Mike zich sterk!
Veel liefs
Christine

Cards by Jol zei

sterkte!!!!!

groetjes jolande

Afke zei

Och ja, wat sneu. Sterkte.