zondag 15 januari 2012

Dit hebben ons dochter en nichtje gemaakt

Hallo allemaal,

Dit weekend was ons nichtje Rani hier (of moet ik nicht zeggen nu ze volgende week 15 jaar gaat worden,hihi) en natuurlijk zijn de knutselspullen boven gehaald.

Ik heb ook simpele creaties gemaakt, maar die krijgen jullie nog te zien hoor.
Nu is alle eer aan de jongeren onder ons :-)

Dit heeft ons dochtertje gemaakt, ze heeft er nog ingekleurd liggen, en voor de eerste keer met de derwents en de terpentine gewerkt, maar ze moet de andere kaarten nog afwerken. Ze heeft hier helaas wel het afdrukje omgedraaid gekleefd.


En Rani heeft deze prachtige kaarten gemaakt, ik vind dat ze super ingekleurd heeft en haar papier netjes op elkaar heeft laten uitkomen !


Groetjes,

6 opmerkingen:

Christine zei

Wat leuk dat ze ook freubelen! Rani is aardig op weg om een flinke kaartenmaakster te worden en je dochterje doet het voor haar leeftijd ook al erg goed! Dus dat belooft!
Liefs
Christine

Hetty zei

Wauuuw wat een mooie creaties hebben
ze gemaakt

gr hetty

Jolanda Cuper zei

Zo die zijn druk geweest! Dat hebben ze geweldig gemaakt!
Groetjes Jolanda.

Annette zei

Leuk als je dochter ook mee gaat knutselen. Mijn dochter heeft het vaak te druk. De vriendin van mijn zoon knutselt vaak mee. Is erg leuk om te zien vind ik wat ze dan maken.De kaartjes zien er super uit~
xoxo Annette

Annemarie en Merit zei

wat een prachtige creatie's.
Leuk zo met elkaar aan de knutsel.

gr annemarie en merit

Anneke zei

Wat een mooie kaartjes hebben ze gemaakt! Heel erg leuk :)
Groetjes Anneke