dinsdag 17 januari 2012

Een geboortedoosje ?

Hallo allemaal,

Wauw, dank u om jullie vele en leuke reacties op mijn vorige kaart !

Ik heb in het weekend drie creaties gemaakt (allemaal zonder inspiratie).
Dit is nr 2, een doosje naar het patroon van Kitty Franken.
Tja, ik plakte dat ding al verkeerd in elkaar, ik had papier gebruikt van ??, het zijn geen suikerbonen, maar stenen hoor, maar toch vond ik het iets geboorte-achtig hebben, dus ik heb er op de hoek lintjes door gedaan en dan een kleine stempelafdruk erop. Maar geen juiste kleur copics om te matchen met het papier, blauw was te fel, dus maar paars gekozen, maar daar had ik er maar twee van, dus kon niet mooi werken.

Och ja, het is een creatie hé, als we er babysokjes in steken, is het een geboortegeschenkje, niet ?


Jullie zijn toch grapjassen hé :-)....ik bloghoppen, hihi, ik heb amper tijd voor mijn eigen blog, laat staan voor een blogronde buiten mijn eigen volgers te doen...deugenieten toch :-))

Groetjes,

14 opmerkingen:

Cards by Jol zei

mooi doosje heb je gemaakt, leuk papier, de strikken zijn zo mooi.

groetjes jolande

M@rjan zei

Nou, zonder inspiratie lukt het je ook. Mooi doosje, Jaimie!

Groetjes, Marjan

Gerda Hartman zei

Een schattig doosje.

Bep zei

Hoi Jaimie,

Ondanks dat je geen inspiratie heb lukt het je toch om een leuk doosje in elkaar te zetten en je kan het voor verschillende doeleinden gebruiken.

Gr...Bep

regina zei

wat een schattig doosje!!

gr regina

Charlotte zei

Heel leuk Jaimie!

Margo zei

Leuk doosje hoor !
Troost je ik heb ook geen tijd om te bloghoppen :)
Liefs
Margo

marika zei

da's een leuk doosje.Ik heb er zelf ook al een paar klaar staan voor het geval dat.

groetjes,marika

stempelfreaks zei

Wat een schitterende creaties heb je afgelopen tijd weer gemaakt!!
Groetjes Astrid & Larissa

corry'kaart zei

hoi jaimy
wat een leuk doosje en vind de kleuren echt mooi!
groetjes van corry

Christine zei

Mooi doosje! Ook je kaartje hieronder vind ik heel mooi en troost je, bloghoppen doe ik ook niet, het is al genoeg om aan mijn eigen volgers een bezoekje te brengen en natuurlijk met veel plezier!!
Liefs
Christine

Annette zei

Je hebt een prachtig geschenkje gemaakt! Ik vind hoe je alles beschrijft wel heel leuk om te lezen, haha. Komisch! Ja soms heb je nog wel wat te wensen bijv. qua kleuren van copics. Ik van H2O's...maar okay, alles op zijn tijd!
xoxo Annette

Pierelantijntjes zei

Hallo Jaimie,
Wat een schattig doosje zeg! En de kaart uit de vorige post is ook erg mooi! en dat zonder inspiratie.....!!! Goed hoor!
Wat leuk dat je dochter handwerken wil leren. Daar zou ik zeker wat mee gaan doen ja, want ik heb er zelf zo'n reuze plezier in, het is zo goed ook voor kinderen om creatief bezig te zijn! En ja, helaas wordt dat op school steeds minder!
Ik wens je een fijne dag toe, liefs Ester.

Riet zei

Wat een heel mooi doosje.

Liefs Riet.