vrijdag 13 januari 2012

Een goede start genomen hé :-))

Hallo allemaal,

Vandaag is mijn ventje thuis, dus dat wil zeggen , geen les voor de kindjes hier !
Dat maakt dat ik ook eens een beetje tijd heb :-)) En daar gaan we vandaag nog nu eens lekker van genieten , want we gaan eens zonder de kindjes weg :-)

En dan is eindelijk mijn kaartje af, ik ben zelf wel tevreden over het inkleuren. De afdruk is gekregen (sorry ik weet nooit meer van wie ik dat heb gekregen, ik zou daar beter eens de naam opzetten vanachter in potlood), het papier is van Basic grey, dan een tag erachter met "beterschap" op. De afdruk is ingekleurd met de derwents en rond het beertje zelf, heb ik een grijs schaduwrandje proberen te doen.


Groetjes,

16 opmerkingen:

Afke zei

Hoi Jaimie, leuk kaartje met een leuke stempel. Mooie kleuren.
Groetjes,
Afke

Annemarie en Merit zei

Wat leuk om weer een kaartje van je te zien, en zo lief met die beer met zijn poot in een doek.Geniet even van het samen zijn....groetjes Annemarie en Merit

regina zei

wat een leuk kaartje en een super leuk afdrukje!

en met barry gaat het niet zo goed,hij heeft al een paar weken last van zijn rug springt nergens meer op en ligt veel in zijn mandje,nu gaan ze maandag een foto maken en als daar niets op te zien is laten we een scan maken ik wil graag weten wat er aan de hand is,ze denken misschien een hernia dan zal barry geopereerd moeten worden!
dus we moeten afwachten lief dat je het vraagt,ik hoop zo dat het mee valt!!

gr regina

Aleida zei

Een heel mooi kaartje!
toch fijn dat het gelukt is tijd te maken.
groetjes,

Sonja zei

Zeker een goede start genomen, wauw !
En hou je taai ;)

groetjes,
Sonja

Linda zei

Ohhh wat een lieffie
gr linda

Cards by Jol zei

wat leuk, het lieve beertje heb je zeker mooi ingekleurd.

groetjes jolande

Elisa zei

Wat een geweldig kaartje is dit geworden :)

Hetty zei

Wat een prachtig kaartje en geniet maar
lekker van het samen zijn

gr hetty

Debby zei

wat een super lief stempeltje heb je gebruikt. helemaal te gek. mooie kleuren heb je gebruikt.

geniet van je vrije dagje en tijd met je mannetje. fijn weekend

groetjes
Debby

cheneson zei

leuk is weg zonder de kindjes

mooi kaartje

Christine zei

Mooi kaartje meid en geniet van jullie "kinderloze" dag!
Liefs
Christine

Irene zei

Enig kaartje en heel mooi ingekleurd Jaimie!
Geniet van het uitje samen, fijn weekend,

Irene

corry'kaart zei

hoi jaimy
wat een schattige kaart heb je gemaakt! erg lief en leuk en gelukkig kan ik weer normaal reageren:-))
groetjes van corry

M@rjan zei

Heel mooi gedaan met dat kleuren! Een geslaagde kaart!

Groetjes, Marjan

Marianne zei

Wat een leukerd Jaimie