zaterdag 21 januari 2012

Een jongenskaart

Hallo allemaal,

Gisteren heb ik deze kaart gemaakt voor Robbe, de zoon van ons Saskia'tje. En 's avonds even snel gaan afgeven.

Het papier is van Basic grey, de stempelafdruk, het monstertje, heeft onze zoon eens zelf samengesteld, ik mocht het gebruiken, dacht voor een jongen van 12 jaar , kan dat wel, maar het is de bedoeling dat het 12 jaar weergeeft en géén 102 hoor :-), het monstertje is ingekleurd met copics en de achtergrond is met droge chalk gedaan. De cijfers zijn verhoogd opgekleefd. Nog een label met koordjes erop en ik vond het mannelijk genoeg zo.

Dit is ze geworden ,


Dan ben ik ook nog bezig met mijn keukenblog aan te vullen, want dat staat serieus achter, maar schrijven over al dat lekkers, dan wil je ook iets lekkers :-), dus zo gezegd , zo gedaan, en heb ik deze warme appeltaart gemaakt :-)


En deze foto vond ik zelf wel schattig, onze Mike had dorst, dan moeten de katten delen hoor :-)


Oh ja en voor stempelen op stof, deel 2, moeten jullie nog even wachten, want ik heb mezelf verplicht eerst af te werken nog er nog in de kast ligt te wachten !

Groetjes,

21 opmerkingen:

Linda zei

Gaaf kaartje, heel leuk gedaan. En wat een lieve foto van je beestjes
gr linda

scraplouise zei

Leuk kaartje heb je gemaakt...die taart ziet er heel lekker uit mmmmm...wat lief gelukkig heeft Mike de poesjes nog.

gr.LOuise

martina's kaartjes zei

leuk kaartje en monsters op je twaalfde, dat kan nog net ! =)
mmmmm lekkere taart !
en eh... cirkelsnijder, jawel, ronde ponsen ook en ook nog nestabilties, want zelf rond knippen, daar ben ik geen krak in !
grtjs, martina
x

Lia zei

Wat een leuke grappige kaart,

groetjes Lia

regina zei

wat een leuk kaartje!!

en wat ziet je taart er weer lekker uit!

ooo wat een leuke foto van je beestjes!

gr regina

Margo zei

Wat een supercool kaartje en je taart ziet er heerlijk uit ! Wat leuk dat de katten zo lief delen zeg !
Liefs
Margo

Irene zei

Super vrolijk kaartje en oooh de taart is weer om te smullen......even lekker warm maken in de oven, toef slagroom, jummie!!!!

Irene

M@rjan zei

Leuk is je kaart!! Yummie taart en maar goed dat die niet hier staat... en ja, een heel leuke foto ook.

Groetjes, Marjan

Christina zei

Dat ziet er allemaal super uit Jaimie!
Groeten Kristel

nicolet zei

Wat een leuke stoere kaart Jaimy!
Groetjes Nicolet

Poekie zei

Jaimie, jullie bezoekje heeft ons deugd gedaan!!! Dikke merci!!!!

Liefs, Saskia & Robbe :)

saramshobby87 zei

heel mooi, prachtig

yvon zei

Super kaartje Jaimie.
Dank je wel voor je bezoekjes aan mijn blog weer enne... vandaag geen ontbijt op bed, misschien morgen??? Ook dank je wel dat je mijn zus haar blog hebt bezocht. Weet zeker dat ze dit super vindt.
Geniet nog lekker van je weekend.
O ja, die appeltaart, is die al op??? Ziet er heerlijk uit hoor.
Groetjes, Yvon

Cards by Jol zei

gaaf jongenskaartje en wat een lieve foto enne, ik ruik de appeltaart bijna, jammeer dat ik er niet van kan proeven.

groetjes jolande

Aleida zei

Mooi kaartje, leuk getekend monstertje.
groetjes,

cheneson zei

die dieren foto s van u zijn toch altijd zo leuk :)

Christine zei

Leuke jongenskaart! Je zoon zijn monstertje staat er heel leuk bij!
Liefs
Christine

chantal zei

wat een leuke monsterkaart heb je gemaakt! Zie dat de lakker e taart maar weg is anders gaan ze van het waterpotje naar de taart. hahaha
water komt me in de mond
liefs Chantal

Gerda Hartman zei

Wat een mooi kaartje en die foto van poes en konijn vind ik helemaal schitterend. Hier kunnen de poezen samen nog niet uit een bak drinken, dan wordt het al meppen.

marika zei

leuke jongenskaart!
Heb vandaag ook een taartje gemaakt,een nougatin,lekker!!!
Hoe ist met de Mike,is hij het al gewoon zonder zijn vrouwke?

groetjes,Marika

sjouks kaarten zei

Mooi kaartje hoor!
Mooe foto van jullie kat en konijn!
Groetjes Sjoukje