maandag 23 januari 2012

Gedicht "Vreemd gevoel "

Vreemd gevoel :


Ik kom niet uit mijn gevoel,

maar toch heb ik daarmee een doel.


Ik wil iedereen terug bij elkaar,

enkel sommige vinden het raar.


Waarom wil je iets proberen te maken,

dat zelfs een ander niet meer kan raken.


Het is allemaal weg het is gedaan,

ze laten elkaar aan elkaar voorbij gaan.


Er is geen communicatie meer,

niemand van hen zet nog een emotie neer.


Het is allemaal één groot toneel,

en daarvan word ik semtimenteel.


Want ik ben zo een ander persoon,

emoties, ja die ik heb...en IK toon.


Ik vind dit alles, gaat zo mis,

gooi toch gewoon op tafel "dit is er mis!".


Bespreek het samen en doe toch eens wijs,

maak dan eens ruzie, maar breek toch dit ijs!


Laat ieder in zijn éénheid,

en aanvaard dan eens de mogelijke waarheid.


Kom na jaren terug voor écht bij elkaar,

en vorm gewoon terug één paar!


Geschreven door Jaimie P.

9 opmerkingen:

saramshobby87 zei

prachtig geschreven.

Mvg saramshobby87

regina zei

prachtig!!!

gr regina

jans zei

wat mooi grt jans

marika zei

tja meid,we hebben het er al vaker over gehad.Niet iedereen is nu eenmaal zoals wij,en veranderen kun je ze niet.
Ik snap heel goed dat je er triestig van wordt,maar probeer je er toch niet te veel van aan te trekken.Zij trekken het zich tenslotte ook niet aan hoe jij je voelt

dikke knuffel,ikke

scraplouise zei

Schitterend geschreven Jainie!.

gr.LOuise

Linda zei

wat een schitterend gedicht
gr linda

Christine zei

Je gevoelens op een prachtige manier weergegeven. Dit stemt tot nadenken, laat ons hopen voor iedereen...
Veel liefs
Christine

corry'kaart zei

hoi jaimy
een prachtig gedicht en erg mooi verwoord!
groetjes van corry

Margo zei

Ik ben er gewoon stil van !
Knuffel !
Margo