donderdag 5 januari 2012

Het waait ..... volgens mij ook in onze Mike zijn hoofd :-)

Hallo allemaal,

Vanmorgen heb ik ons Mike en Floortje even binnen in de klas genomen, ze waren ocharme helemaal nat, oh ja hoor, ze hebben een mooi duplex-hok staan hoor, maar buiten op het balkon, onder de tuinbank in weer en wind gaan zitten, is toch gewoon héél spannend.

Hihi, maar nu moest ik toch lachen hoor, ik denk dat onze Mike dacht, dat het binnen ook nog erge wind was, want meneer ging niet van zijn hooi af, hij zal gedacht hebben, " zottekes, dat gaat wel vliegen, als ik eraf kom!", ons Angelina'ke ging toch eens ruiken of er niks in zijn eten zat, dat hij zo gek deed :-)


Ons Floortje kon haar het gedrag van haar man niet aantrekken, die is dat al gewoon, dus die ging lekker binnen in de klas rond huppelen :-)

Groetjes,

14 opmerkingen:

Cards by Jol zei

ha ha die Mike, hij heeft groot gelijk, lekker warm zo op het stro.

groetjes jolande

Irene zei

Lachen!!!
We stormen hier al dagen weg en de tuinen lijken wel op een moeras!!!

Liefs, Irene

manuela zei

Hahaha die mike en hij heeft echt groot gelijk stel je voor dat er plotseling wind komt op zetten dan is het weg en hier stormt ook al dagen idd de tuinen lijken wel moeras geworden

Groetjes Manuela

corry'kaart zei

nou je kan mike in ieder geval niet dom noemen!
en dacht ik zoek het lekker beschut op!
groetjes van corry

Bietje zei

Het waait ook zo hard. Ik geef Mike groot gelijk. Een man moet zijn huis verdedigen.

Linda zei

wat een leuke foto's
gr linda

Lia zei

Logische gedachten van Mike, lekker op het stro blijven zitten, warmte he?

groetjes Lia

Mascha zei

Wat grappig!
Groetjes Mascha

Afke zei

Leuk, die beesjes zo.

Christine zei

Ocharme die beestjes! Goed dat je ze binnen nam, zou ik ook doen hoor!
Liefs
Christine

Gerda Hartman zei

Een knapperd die mij hier af krijgt, denkt ie.

Margo zei

Hoi Jaimie,
wat een leuk bericht en wat een mooie kruissteek ben je bezig zeg!
Nog eens bedankt voor de prachtige kerstkaarten !
Liefs
Margo

Marianne Schut zei

Pracht foto van deze twee schatten! Liefs Marianne

Wendy Koorevaar zei

Mike zit er weer lekker droog bij...haha, leuke foto's!

Ik wil je ook nog hartelijk bedanken voor de mooie kaart die we van jou hebben gekregen voor de geboorte van onze Lucas!

Liefs,
Wendy