woensdag 25 januari 2012

Poppendekentje aan het afwerken

Hallo allemaal,

Jaja, eerst afwerken wat in de kast ligt, dus ook het poppendekentje voor ons dochter haar poppemiekes hé. Het dekentje, de bovenkant dan toch met al een paar hartjes op, zat al inéén, enkel deze hartjes moesten er nog , in het midden, op genaaid worden, ik heb de hartjes allemaal met een kartelschaar geknipt, de rose met blauwe draad op de blauwe hartjes genaaid of omgedraaid en nu gaan deze hartjes met rose draad op de rose middenstof.


En dan ben ik nu de achterkant ertegen aan het naaien en dan de vulling erin en dan ga ik het proberen nog eens door te naaien....ooooooh ik zie de quilters onder ons, maar raar kijken.......ja ik weet het , het heeft een naam in de quiltwereld hé, maar helaas ben ik de benamingen kwijt....dus jullie mogen het nog eens zeggen hoor :-)

Terwijl ik les geef en ons kindjes moeten even zelfstandig werken, zit ik terwijl op mijn bureau een steekje te doen, toch handig, les geven en creatief doen tegelijk, ook al zijn het maar 5 steekjes (want ze roepen je nog constant ter hulp natuurlijk), maar 5 steekjes zijn 5 steekjes en daar ben ik al héél blij !

ps, ons dochter kan al goed lezen , zo knap van haar en onze zoon kent nu hulpmiddelen voor zijn hoofdrekenen en dat lukt hem, ze zouden in de scholen eens moeten zien hoever ze staan nu , domme toch, oh sorry mag niet vloeken zeker, maar een mens zou van minder hé :-)

Groetjes,




9 opmerkingen:

Margo zei

He Jaimie,
je bent echt supergoed bezig zeg !
Ben benieuwd naar het resultaat van het poppendekentje hoor !
Liefs
Margo

cheneson zei

handig dat je zo effe tussendoor kan werken
flinke kindjes

Cards by Jol zei

wat fijn dat je kids zo lekker gaan en jij ondertussen een paar steekjes naaien.

groetjes jolande

Saskia zei

Fijn dat het goed gaat met het les geven. Ben benieuwd naar het dekentje. Wel een foto wanneer het klaar is hoor.
Groetjes Saskia

Christine zei

Fijn dat je kindjes zo'n goede vorderingen maken! En je dekentje, ik ben ervan overtuigd dat het mooi zal worden!
Liefs
Christine

Kaatje zei

leuk dat je een poppendekentje maakt! Fijn dat het goed gaat.

groetjes,
Annika

Hetty zei

Wat en super mooie creatie

gr hetty

Elisabeth zei

Wat leuk, ben wel benieuwt naar eindresultaat. En ook erg fijn dat het zo goed gaat met de kits.

DEKAKADO zei

Dit gaat heeeeel erg mooi worden. Groetjes, Marleen.