zondag 29 januari 2012

Post voor kanjers !

Hallo allemaal,

Kennen jullie post voor kanjers al ? Neen, ga dan zeker eens kijken op hun site HIER en doe gewoon gezellig mee allemaal? Het maakt deze kanjers blij om een mooi zelfgemaakt kaartje te mogen ontvangen. Ik doe elke week mee, maar je kiest zelf je deelnametijd hoor.

Mijn eerste kanjer is een jongen van 14 jaar, tja dat was toch even niet zo simpel vond ik :-)
Maar ik hoop dat het mij gelukt is, toch een beetje cool te blijven met deze kaart :-)

Het papier is van Basic Grey (hihi, ja ik heb daar veel blokjes van liggen), de afdruk is gekregen van ?? (sorry!) en ingekleurd met de derwents, inktpad old paper gebruikt en de tekststempel met bruine StazOn gezet. Met de schaar de randjes van het papier bewerkt, wat vinden jullie ervan, kan het er door voor een jongen van 14 jaar??


Ik ga vandaag gewoon lekker creatief doen !! De juf heeft ook een rustdag hé :-)

Mag ik jullie wéér bedanken voor de steunende woorden, ze doen me goed hoor ! Nog één nacht slapen en dan weet ik meer hopelijk. Maar het is geen verkoudheid of griep hoor , daarvoor moet je geen bloed laten trekken :-)

Tot wat later,

Groetjes,

21 opmerkingen:

Anneke zei

Leuke kaart jaimie! Daar zal die kanjer wel heel blij mee zijn!
Groetjes anneke

Pauline zei

Dit is best een stoere kaart hoor!

Jolanda Cuper zei

Leuke stoere kaart!
Groetjes Jolanda.

Christine zei

Mooi initiatief! Leuk, stoer kaartje heb je gemaakt!
Liefs
Christine

Amarins zei

Wat een prachtig initiatief, schitterend gemaakt voor deze zieke knul.
Groetjes,
amarins

corry'kaart zei

hoi jaimy
een erg leuke en stoere kaart,heb mijzelf ook aangemeld en ga ook een kaartje sturen naar een 14 jarige:-))
groetjes van corry

regina zei

wat een leuke stoere kaart!!
ik ga me ook aan melden!!

gr regina

sjouks kaarten zei

Leuk hoor!
Heb me ook aangemeld voor 1x per maand!
Groetjes Sjoukje

Kitty zei

Super leuk kaartje
Groetjes Kitty

Cards by Jol zei

wat een leuke, stoere jongenskaart, kan zeker voor een jongen van 14.

groetjes jolande

nicolet zei

Mooi kaartje Jaimy!!
Groetjes Nicolet

cristel zei

een echte kanjerkaart
grtjs

Aleida zei

Mooie, gezellige kaart!
groetjes,

Hetty zei

Wat een stoer kaartje

gr hetty

Gerda Hartman zei

Echt een super leuk kaartje voor een 14-jarige!

Margo zei

Cool kaartje !
Liefs
Margo

M@rjan zei

Mooie kaart! Sterkte met je gezondheid, hopelijk valt het mee.

Groetjes, Marjan

miriam zei

leuke kaart
liefs miriam

Marijke zei

prima afdrukje voor een jongen van 14 jaar. Blijft moeilijk he een mannenkaart. Mijn Kika kanjer is deze keer ook een jongen. Ga er eens goed voor zitten.

Patricia Garcia zei

Hello Jaimie,
This card is so cute, I love this little guy with his guitar, Perfect card!!

Hugs,
Patricia

Post voor kanjers zei

Ik denk dat de kanjer deze kaart erg leuk gaat vinden. Erg leuk dat ik nu ook eens kan zien wat voor mooie kaarten er verstuurd worden naar de kanjers.

Groetjes, Simone