donderdag 26 januari 2012

Stempelen op een broodzak

Hallo allemaal,

Oeps, mijn voornemen om aan niks nieuw te beginnen is niet gelukt, want toen ik in de supermarkt eens in de hobbybladen ging kijken, kwam ik dit tegen, en dacht leuk, ook eens proberen. Ik bak thuis af en toe ook eens brood, alléé het broodmachine hé, dus ik heb broodzakken in huis.

Ja proberen, dat mag je wel zeggen, het trekt op niks, maar och was wel leuk en volgende keer beter hé :-))

De stempel is gezet met bruine StazOn, ingekleurd met copics, en ja lach maar eens goed, met mijn paarse beer, ik wilde nu eens geen bruin beertje, maar deze is me toch net ietsje te paars uit gevallen hoor :-) Dan lint, koord en bloemen er bij. De paarse bloemen zijn gekregen.
Grote theelichthouder erin zetten en het theelichtje erin, in de vlam zetten.


En nu staat het hier zo , je kan denken dat dat lint met die bloemen, wel net spinnen aan een draadje zijn, maar tja, kan ook gewoon mijn teveel aan verbeelding zijn hoor :-)


Groetjes,

17 opmerkingen:

Cards by Jol zei

wat een leuk idee, je afdrukje kan ik helaas niet goed zien op de foto, staat vast gezellig in de kamer, mooi sfeerlichtje.

groetjes jolande

regina zei

wat een leuk idee!

heel erg leuk gemaakt!

gr regina

Jannie zei

Hoi Jamei,wat een super leuk idee.
het staat echt gezellig zo met het theelichtje er in.
Fijn weekend Jannie.

Annemarie en Merit zei

Wat en leuk en vooral "gezellig" ideetje!!

GROETJES ANNEMARIE EN MERIT

Margo zei

Erg leuk theelichtje zo en wat een mooie "spinnen" :)
Liefs
Margo

marika zei

wel en leuk idee hoor.Ik vind het alleen jammer dat het stempeltje niet zo goed zichtbaar is.
Maar het is wel leuk te zien hoe je weer steeds creatiever wordt

groetjes,marika

martina's kaartjes zei

leuk ideetje ! misschien met een kleiner zakje ? ik weet het niet, is wel te proberen waard
grtjs, martina
x

scraplouise zei

Wat leuk en wat zal dat gezellig staan.

gr.LOuise

yvon zei

Hoi Jaimie,
Ziet er super leuk uit zeg, je brengt me weer op een idee.
Fijne dag vandaag.
Groetjes, Yvon

Pauline zei

Toch weer even lekker bezig geweest en geknutseld!

Anneke zei

Super leuk idee Jamie, erg mooi gedaan!!
Groetjes anneke

Charlotte zei

Iets nieuw proberen is altijd een beetje spannend e :)
Ik vind je eerste poging toch al aardig gelukt hoor. Enkel het afdrukje zou iets beter moeten opvallen vind ik, misschien in ander papier maken en er dan op kleven?
Groetjes,
Charlotte

Wendy Koorevaar zei

Echt een leuk idee hoor! Ziet er heel gezellig uit zo!

Fijn weekend!

Liefs,
Wendy

susie zei

OO zo schoon !! X

M@rjan zei

Leuk!! En het staat zo gezellig!

Groetjes, Marjan

Annette zei

Leuk zo'n gezellig lichtje in deze nog donkere tijd!
xoxo Annette

Gerda Hartman zei

Wat enig zeg. Kan me voorstellen dat je daar aan wilde beginnen. Fijn weekend.