dinsdag 3 januari 2012

Van oud naar nieuw

Hallo allemaal,

Neenee, ik bedoel met de titel helemaal niet de jaarwissel hoor, maar ons regenpijp, voor ons begon 2012 al iets minder leuk helaas.
Onze buurman kwam melden dat hij waterschade aan zijn binnenmuur had , na samen te zijn gaan zien buiten, tja zagen we dat het van onze regenpijp kwam, die zit tussen de twee muren in en die zal ook gedacht hebben " ik doe mee, van oud naar nieuw". Dus onze tweede nieuwjaarsdag was richting doe het zelf zaak voor een nieuwe regenpijp en dan in weer en wind, en mijn ventje op een veel te hoge ladder de klus klaren, Mensen wat was ik bang, de wind gisteren was niet gelijk vandaag, maar toch nog beangstigd genoeg om dat dan te moeten doen hoor, ik hield de ladder tegen, maar je voelde de wind gewoon tegen duwen met een kracht, maar het is gedaan en we zijn er hopelijk vanaf (niet de schade van de buurman meegeteld natuurlijk, maar dat moeten onze verzekeringen maar uitvechten).

Ook mijn voornemen om onafgewerkte creaties af te krijgen in 2012 is al goed bezig,

Zo gaan de kleine creaties met stapjes vooruit :-)


Deze hartjes voor ons kindjes lagen ook al een tijd geknipt te wachten, ik heb er al speldjes in gekregen vandaag, hihi, ook al een klein stapje in de richting hé :-)


In het weekend had ik ook nog een kaart gemaakt, enkel vergeten ze op foto te zetten en ze is al weg.

Vandaag zijn de kindjes hun lessen terug gestart, dus ook al heb ik maar 5 minuren tijd, dan ben ik toch al blij met speldjes kunnen steken hoor :-))

Groetjes,

10 opmerkingen:

Pauline zei

Succes met alles in dit nieuwe jaar, en hopelijk wat minder pech!

Tania zei

Oei, dat begint al niet zo goed! Ik hoop dat je in 2012 veel tijd voor jezelf en je creaties hebt.

Christine zei

Beetje bij beetje geraak je er wel!
Iets is nog altijd beter dan niets!
Veel liefs
Christine

sarama1987 zei

Beetje bij beetje lukt het wel.

Ook een gelukkige 2012 voor jullie

Mvg sarama1987

Linda zei

Wat jammer dat 2012 een beetje vervelend begint met die regenpijp, nou laten we hopen dat dat de enige tegenslag is voor dit jaar, dan valt het wel weer mee hè.
gr Linda

Elisa zei

Veel plezier in het nieuwe jaar :)

Cards by Jol zei

gelukkig is de regenpijp weer heel en staat je man weer veilig met beide benen op de grond.

Groetjes jolande

Gerda Hartman zei

Ik hoop voor jullie dat het in het nieuwe jaar eens heerlijk mee gaat zitten met het huis, want jullie hebben al genoeg pech gehad!

corry'kaart zei

hoi jaimy
wat een pech in het begin van een nieuw jaar maar toch maar aan de slag gegaan met je hartjes en ach er ligt een heel nieuw jaar voor je en dan kan je nog heel veel doen:-))
groetjes van corry

Hetty zei

Wat hadden jullie een pech zeg maar gelukkig
is het weer snel gemaakt en wens je nog een
hee; gezond en toch wel creatief 2012

gr hetty