zaterdag 28 januari 2012

Wat ben ik aan het doen ?

Hallo allemaal,

Normaal gingen mijn mama, ik en de kindjes nog eens op uitstap gaan...maar....daar dacht mijn lichaam toch net iets anders van, want ik ben niet echt 100% vandaag. Gisteren eindelijk nog eens bloed laten trekken, want ik voel me eigenlijk al een tijdje slecht en ik heb pas maandag de uitslag en ik word daar zot van ! Ook onze zoon heeft zijn bloed moeten laten nakijken, ook daar pas maandag uitslag van, dus ppff, dat afwachten hé, tja, dan begin ik aan vanalles, om mijn gedachten te verzetten !

Zo ging deze appeltaart de oven in,


Kwam er net een groentensoep met balletjes van het vuur.


Op mijn tekentafel ligt deze kaart te wachten.


Deze hartjes liggen ook nog te wachten om afgewerkt te worden.


En ondertussen is de heerlijke appeltaart uit de oven , hhhmmm.



Ik ga naar boven, mijn mama een kom soep en een gebakje brengen :-)

Groetjes,

11 opmerkingen:

Pauline zei

Dat ziet er lekker uit!
hoop dat je gauw weer fit bent.

Irene zei

Zo lang je nog energie hebt om in de keuken te staan en de taart er en soep er nog lekker in gaan zou ik me maar geen zorgen maken Jaimie!

Fijn weekend, Irene

Jannie zei

Je bent weer lekker bezig geweest Jaimie.

Groetjes Jannie

creanja zei

Nou jaimie dit laten zien werkt aanstekelijk!,ik ga zo rundvlees braden en ragout maken én dan misschien nog bakken ik denk een kokoskoek zonder e nummers!

Bep zei

Hoi Jaimie,

Jij bent lekker bezig als ik zo naar je taart en sope kijk krijg ik gelijk trek, en net wat Irene zegt zolang jij nog van die heerlijke dingen maakt en op eet zou ik me geen zorgen maken.

Liefs Bep

marika zei

mij lekker aant maken!dat zijt ge aant doen.Man,man,da zou smaken zenne.
Knap dat ge daar de energie voor hebt als ge u nie goe voelt,dan lig ik toch liever met een goed boek op de bank zenne
Allez,beterschap in ieder geval.En laat het u smaken,alst nog nie op is

groetjes,marika

Linda zei

Ohhhh dat ziet er weer heel lekker uit allemaal. Ik hoop op de goede uitslag voor je
gr linda

Michelle zei

Vervelend dat je niet zo lekker. Ik begin zelf ook weer verkouden te worden.. waar is de lente?!
De appeltaart ziet er erg lekker uit, heb je geen reepjes deeg erover heen liggen? Of is dit een andere soort.

Fijne avond nog en beterschap
Liefs Michelle

Aleida zei

Hopen dat het snel over is, wat het dan ook is. Je taart ziet er smakelijk uit.
groetjes,

Christine zei

Geen stress meid, dat loopt wel los! Heerlijke soep en een smakelijke cake, ik kan ze bijna ruiken!
Liefs
Christine

Margo zei

Ziet er allemaal erg lekker en ik kan alweer beter volgen :)
Liefs
Margo