donderdag 16 februari 2012

3 bladwijzers

Hallo allemaal,

Voor de kids van mijn vriendin heb ik deze bladwijzers gemaakt, het meeste papier is van Basic Grey, enkel van het linkse designpapier daarvan weet ik het merk niet, want dat papier heb ik gekregen.
Ik heb weer kleurplaten van internet genomen en ingekleurd met de derwents, ook wéér droge chalk gebruikt en een gekartelde rand aan twee ervan gedaan , die voor de jongen heb ik maar strak gelaten :-) Bij iedere bladwijzer een gekleurde veter erbij geknoopt.

Voila dit zijn ze geworden.


Ze zijn al goedgekeurd door mijn vriendin, nu hopelijk nog door haar kids, ze gaan morgen direct de post op naar hen, ik ben benieuwd.

Groetjes,

15 opmerkingen:

Cindy zei

Hey lieverd,

Ik vind ze prachtig geworden en ben er zeker van dat mijn kids dat ook zullen vinden! Wat zullen ze wéér verrast zijn met dit prachtige cadeautje van jou in de bus volgende week, ik hou ze nog even in spanning en ga wijselijk zwijgen hihi

Dikke knuffel, toverfee en bedankt voor alles,
xxx

Hetty zei

Watb een super mooie creaties

gr hetty

Cards by Jol zei

wat zijn ze leuk, zal vast ook door de kids worden goedgekeurd.

groetjes jolande

regina zei

ooo wat een leuke creaties!

gr regina

Annemarie en Merit zei

wat een leuke boekenleggers, de kids zullen ze VAST ook goedkeuren.

gr annemarie en merit

martina's kaartjes zei

ziet er leuk uit ! die kan je nooit te kort hebben ! ze zullen er blij mee zijn
grtjs, martina
x

miriam zei

ze zijn leuk jaimie
gr miriam

scraplouise zei

Dat zullen ze vast prachtig vinden, ze zijn schitterend!.

gr.LOuise

Anneke zei

Leuke tags heb je gemaakt!! Heel leuk :-)
Groetjes anneke

corry'kaart zei

hoi jaimy
erg leuke tags en weet zeker dat de kids hier blij van gaan worden!
groetjes van corry

Gerda Hartman zei

Wat leuk zeg. Kan me voorstellen dat die goed ontvangen zijn. Fijn weekend alvast.

M@rjan zei

Heel leuk geworden!

Groetjes, Marjan

Tania zei

Wat leuke bladwijzers! Ze zullen het super vinden.

Marianne zei

leuke boekenleggers Jaimie

Aleida zei

Dat zijn hele leuke, vrolijke bladwijzers! Die zullen vast in de smaak vallen.
groetje,