dinsdag 14 februari 2012

Best Love

Hallo allemaal,

Yes, ik heb terug kracht en energie gevonden, die waren de voorbije dagen vér zoek. Kan niet elke dag feest zijn hé :-), maar ik ben braaf en luister naar mijn lichaam en dan gaat alles op een zeer laag niveau verder.

Vandaag heb ik een snel kaartje gemaakt, kleurplaat van internet, ik vind Pimboli zelf eigenlijk nog best leuk hoor :-), ik heb het ingekleurd met de derwents, droge chalk rondom heen gedaan, en dan de kaart met lint dicht gestrikt omdat er iets in zit, dat er niet mag uitvallen. Stickers met "best" en "love" erop gekleefd en het rose hartjespapier is zo gekocht.

Dit is het kaartje geworden, Foto is wel getrokken als het net donker begon te worden.


En dan ben ik ook wéér bezig aan mijn zeehondkussentjes, en deze zijn binnenkort voor het Poekie-project.voor meer info hierover, kijk links bovenaan in de zijbalk en klik daar op het logo!!


Ook in de keuken blijf ik lekker aan de bak en kook :-)
Zo maakte ik van het weekend een savooisoep met spekjes en een kwarktaart.
En elke dag vers brood (in de broodoven hoor), zo zalig als heel je huis naar versgebakken brood ruikt 's morgens !


En nu staat er een heerlijke verse tomatensoep met balletjes op het vuur, hhmm.

Groetjes,

18 opmerkingen:

Linda zei

Wat een lief kaartje heb je gemaakt, die taart ziet er trouwens ook lekker uit
gr linda

corry'kaart zei

hoi jaimy
wat een lieve kaart!!
en zou best wel eens stiekum in jou keuken willen ruiken naar alle lekkere geuren:-))
groetjes van corry

scraplouise zei

Wat een lief kaartje en wat een heerlijke dingen heb je weer gemaakt!


gr.LOuise

Hetty zei

Wat een lief en mooi kaartje en wat je
allemaal op foto hebt zou je gelijk
trek krijgen

gr hetty

Aleida zei

Leuk kaartje! Eigenlijk doe je best veel, als je alles bij elkaar op telt!
groetjes,

Anneke zei

Zoo lief je kaartje jaimie! En hier gaat het ook sommige dagen traag aan toe, soms hebbe we eenmaal rust nodig he :-) je soepje ziet er heerlijk uit, hier was het vandaag bloemkoolsoep en lasange :-) groetjes anneke

marika zei

leuk kaartje!
ik vind pimboli ook erg leuk,manlief heeft het dan weer meer voor mimihops (of hoe dat konijn ook heet,haha)
Fijn dat je je weer beter voelt

groetjes,marika

Pauline zei

Wat een lekkere dingen maak jij toch steeds!
en je kaartje is ook mooi geworden.

Irene zei

Lief kaartje Jaimie en oooh die soepjes bij jou.........heb mijn buik dik en rond van het avondeten maar krijg bijna weer trek!!!

Liefs, Irene

Debby zei

wat maak je toch iedere dag weer lekkere dingen klaar.....zulke verschillende soorten soepjes, bij ons eten we alleen kippen tomaat en groentesoep zelf gemaakt. hahahaha

je kaartje is ook weer schattig lief stempeltje

grt Debby

M@rjan zei

Lief kaartje heb je gemaakt en je bordje en kommetje vol zien er zeer aanlokkelijk uit!

Groetjes, Marjan

Michelle zei

Lijkt me heerlijk,zelf gemaakt brood!
Leuk zeg dat je al die lekkere dingentjes allemaal zelf maakt! Sinds lange tijd heb ik nu een tiramisu in de koelkast staan. Ben benieuwd hoe die wordt ^^

cristel zei

lief kaartje zeg en toch ben je weer een bezige bij he
grtjs

stempelfreaks zei

Wat een schattig kaartje. Wat heb je weer een lekkere dingen gemaakt zeg! Mjam mjam.
Groetjes Astriud & Larissa

regina zei

een heel leuk kaartje!!

gr regina

Pierelantijntjes zei

Goed naar je lichaam luisteren Jaimie! Maar ik vind dat je heel veel gedaan hebt hoor! De kaart is zo lief! En het water loopt me in de mond bij het zien van de kwarktaart. Ben een enorme taartenfan...
Wens je een fijne dag
liefs Ester

manuela zei

hoi jaimy
wat een lieve kaart!!
en zou best wel eens stiekum in jou keuken willen ruiken naar alle lekkere geuren:

Elisabeth zei

Wat een leuk kaartje, en wat ziet het er heerlijk uit.