vrijdag 10 februari 2012

Beterschap

Hallo allemaal,

Amai ség, wat is dat toch, iedereen is precies ziek. Zo dus ook mijn schoonzusje.
Tja dat moeten we dat verhelpen hé.....neen, niet met pillekes, maar....met iets lekkers :-))

Dit kreeg mijn schoonzusje van mij, ik heb de twee doosjes met rode raffia samen gebonden, een nestabillitie uitgedraaid (zeg ik dit juist?) en dat met drie verschillende tinten rose distress-inktpads op gezeten en dan met een nog donkere kleur distress-inktpad , de tekststempel van MD en een hartjes-stempel erop gezet.


ahah...benieuwd wat erin zit ? Hetzelfde als dat ik aan mijn mama'tje heb gegeven, een gele-paprikasoep en een versgebakken appelcake. Bij mijn mama ook nog vers gebakken brood gelegd.


En wat ik vandaag ga doen, goh ik wil zoveel doen, dus keuze genoeg zou ik zeggen.
Er steekt nu al weer een brood in de broodoven, dus dat is al goed begonnen, sebiet ruikt het hier heerlijk !!! :-))

Groetjes,

6 opmerkingen:

M@rjan zei

Wat een lief en attent idee en kan niet anders dan dat ze ervan zal genieten. Ook je creaties hieronder zijn superleuk geworden, Jaimie!

Groetjes, Marjan

Gerda Hartman zei

Jaimie, ik kan het bijna ruiken! Wat lief van je. Groetjes aan je mama!

Margo zei

Wat een lief kadootje ! Daar kikkert ze vast van op !
Liefs
Margo

Irene zei

Sope doet wonderen Jaimie en een lief gebaar al helemaal!! Dat jij nog niet een eethuisje bent begonnen!!!!!!!!!!!!
Liefs, Irene

Cards by Jol zei

ben jij nu naast schooljuf ook nog verpleegster geworden?
de zieken om jou heen boffen maar met je, lief hoor.

groetjes jolande

Aleida zei

Een duizendpoot als jij draait ook nergens je hand voor om! Wat een leuk en attent gebaar om je schoonzus zoiets te brengen!
groetjes,