woensdag 8 februari 2012

Een mini-doosje gemaakt en wat lekkers :-)

Hallo allemaal,

Ik heb zelf een patroon gemaakt, want ik moest een lang smal doosje hebben voor iets lekkers in te stoppen. Het papier dat je hier ziet liggen is van bij Elke Verschooten.


En zo is mijn doosje als het klaar is, hihi, zo lijkt het wel op een suikerbonendoosje , maar ja, toch lief hé ?

De voorkant is met een digi van Beecy's place en ingekleurd met de copics. Designpapiertje is van Forever Friends en nog een lintje erom heen gedaan.


En de achterkant is met een digi van Meljens design en ook met copics erover gegaan.


Ja de tekst is voor mijn mama'tje, ze is ziek en ik wilde haar verwennen, dus lekkere prei-waterkerssoep, een wit brood en rijstpap gemaakt en zo ging het doosje mee naar boven :-)


Ook mijn kaartje voor mijn kanjer van deze week is bijna klaar, maar nu heb ik rugpijn en ga even met de pootjes naar omhoog zitten, een heerlijke dansfilm zien samen met mijn mama'tje en ons dochtertje. Gewoon genieten dus !!

Groetjes,

15 opmerkingen:

Aleida zei

Beterschap voor je moeder! Je verwent haar wel lekker!
groetjes,

cristel zei

amaai leuk doosje en beterschap voor je mama en je soep ziet er ook heerlijk uit
grtjs

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Jaimie.

Liefs Riet.

marika zei

amai zeg,u mama wordt nogal verwend.Straks wil ze nog wel vaker ziek zijn.
Ik vind je doosje errug leuk,maar ben nu toch wel nieuwsgierig wat ge daar hebt ingestopt zenne.
Wens haar veel beterschap van mij,en geef haar maar nen dikke kus ook

groetjes,marika

Cards by Jol zei

wat lief van jou, schattig doosje heb je gemaakt, beterschap voor je mama.

groetjes jolande

Irene zei

Wat kanp dat je zo maar even een doosje kunt maken en het eindresultaat is beeldig Jaimie. Heerlijk dat je moeder zo dicht bij is dat je haar kunt verwennen als ze ziek is en dan samen genieten van een leuke film, klinkt knus!!!!

Liefs, Irene

jans zei

wat een lief gebaar heel mooi doosje
en beterschap voor je moeder grt jansgrt jans

Pauline zei

hee, wij zijn hier ook een beetje ziekjes, kan jij ons niet zo'n lekker soepje komen brengen??
Wat ben je toch een lieve meid!

susie zei

Meiske wat heb je me verwend seg !
Heerlijke zelfgemaakte soep, zelf gebakken brood en zelfgemaakte rijstpap.. net opgegeten !
IK VOEL ME OPEENS VEEEEEL BETER !! :))
Mercikes liefje , dikke dikke kus X
Enne nu ga ik mijn doosje openen want er zitten snoepjes in die ik vree graag mag .. MMMMMMMMMMMM
Dikke knuffel !

regina zei

zoo je moeder word lekker verwend!!
een heel leuk doosje heb je gemaakt!

heel veel beterschap voor je moeder!

gr regina

Christine zei

Leuk gedaan en superlief om je mama eens lekker te verwennen! Ziet er lekker uit hoor!
Liefs
Christine

Tania zei

Het is een prachtig doosje! Heel veel beterschap aan je mama.

Beccy zei

What a wonderful project Jaimie, I love it! You did a great job colouring in the little bear and I really like this idea. Thank you for sharing your work with me.
Cheers,
Beccy

Debby zei

wat een super lief doosje
heel erg mooi gedaan
je soeppie ziet er ook weer heerlijk uit. hopelijk heeft de rust je pijn in de rug doen verdwijnen

groetjes
Debby

Michelle zei

Beterschap voor je moeder. Het doosje ziet er super uit, leuk gedaan!