zaterdag 4 februari 2012

Poppendekentje is ook klaar

Hallo allemaal,

Yes, nog een werkje flink afgemaakt , super ! Ik vind het zelf eigenlijk wel best leuk staan in haar poppenwagentje of maxi cosi!

Met blauwe fleece en rose badstof verschillende vakjes gemaakt, dan op de hoeken en in het midden hartjes opgenaaid, een vulling ertussen gedaan, de achterkant is volledig uit de blauwe fleece gemaakt.Ik was in één hoek al begonnen met een naadje erin te naaien, maar ik denk dat ik dat er terug ga uithalen en het zo ga laten.


Ons dochter gebruikt het dekentje in haar poppenwagen.


Maar ook als de pop mee de auto in gaat, moet hij warm liggen hé, dus ook daar komt het deken van pas.


Weer een goed en leuk gevoel dat er iets afgewerkt is.

Groetjes,

20 opmerkingen:

Aleida zei

O, fijn dat het dekentje nu klaar is. Daar ben je al een tijd geleden aan begonnen!
groetjes,

marika zei

oooh,zo schattig zeg!
Dat hebt ge weer ne keer goed gedaan zenne.En het poppenmoedertje zal er denk ik ook wel heel blij mee zijn

groetjes,marika

Lia zei

Wat zal je dochter trots zijn op zo'n mooi dekentje!!!!

groetjes Lia

Christine zei

Schattig toch om dit te kunnen maken voor je dochter! Heel leuk Jaimie!
Liefs
Christine

Pauline zei

en zo leuk om iets voor poppen te maken he...?

Irene zei

Ik kan me het begin nog goed herinneren en precies op tijd met deze Siberische kou ligt je "kleinkind" er heerlijk warm bij onder een schattige deken!!!

Liefs, Irene

Hetty zei

Zo wat een schatig dekentje en dat zal
lekker warm zijn voor de poppetjes

gr hetty

Cards by Jol zei

wat een schattig dekentje, lekker warm en zacht, ik denk dat de poppenmoeder hier wel heel blij mee zal zijn.

groetjes jolande

Tania zei

juist op tijd voor dit koude weer. poppemie zal blij zijn.

Annette zei

Wat een schattig poppendekentje. Fijn dat hij klaar is. Daar zal ze blij mee zijn:-)
xoxo Annette

Jannie zei

Oo wat een prachtig poppendeken heb je gemaakt Jaimie.
Nu met die kou komt het heel goed van pas.
Hier zal de poppen moeder wel heel blij mee zijn.

Groetjes Jannie

Lia zei

Wat een lief gekleurd dekentje, lekker warm ligt het poppekind erbij zo,
groetjes Lia

cristel zei

juist op tijd klaar hoor mama zodat poppemie niet koud heeft mooi hoor
grtjs

Tinie zei

Wat ontzettend mooi, prachtige kleuren ook gebruikt!!!

Groetjes Tinie

Carla zei

Leuk kleedje.
Wat zal je dochterlief trots zijn om zo op straat met haar baby te kunnen paraderen.

En er is ook zoveel goeds in de wereld en in mijn en ook in jouw omgeving, maar als iets goed gaat hoor je het alleen niet...
Maar we proberen er iets moois van te maken.

Groetjes Carla

M@rjan zei

Schattig zeg!! Je dochter is er blij mee, dat is duidelijk. Ook de harten uit de post eronder vind ik top!

Groetjes, Marjan

Gerda Hartman zei

Wat lief en dat kan poppie nu heel goed gebruiken. Fijne zondag.

Kitty zei

Wat is dat lief geworden zeg en je dochter zal trots zijn met zo'n mooi dekentje.
Nog een gezellige dag n groetjes.
Kitty

Sonja zei

Leuk quiltje en wanneer begint het grotere werk, grapje ;)

groetjes,
Sonja

Michelle zei

Wat is ie leuk geworden zeg, heel knap gedaan.