donderdag 9 februari 2012

Post voor kanjers !

Hallo allemaal,

Mijn kanjer voor deze week is één jaar en hij ziet graag Woezel en Pip (ik had geen idee wat of wie dat was). Ik heb een kleurplaat van internet gehaald en die ingekleurd met de derwents. Nog wat droge chalk erop en ik heb me ook geamuseerd met een mini-ponsje :-) Ik heb voor de kleuren rood en blauw gekozen, dacht dat zijn hoofdkleuren en dat zijn kleine kindjes graag hé !
Het deseginpapier is van DCMW ? , zeg ik dat juist? Is zo een hele grote blok (30x30 cm). Het kaartje zelf is deze keer eens 11x11 cm.

Dit is het dan geworden.


Groetjes,

7 opmerkingen:

Marianne zei

een leuke kaart Jaimie en ik zie aan je blog dat je je voormemen voor 2012 aan het waarmaken bent.

Cards by Jol zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Cards by Jol zei

leuk kaartje, de hondenkluifjes erbij heb je leuk gedaan, leuk ook in deze kleuren, het kaartje zal zeker in de smaak vallen.

groetjes jolande

Gerda Hartman zei

Wat een leuk kaartje. Dat zal zeker gewaardeerd worden en je soep uit het vorige blogje is vast ook gewaardeerd ;-). Fijne dag.

nicolet zei

Wat een lieffie!! Daar zal hij vast blij van worden!
Groetjes Nicolet

Poekie zei

SUUUUUPER!!!! :)

vinnie zei

wow wat mooi is dat kaartje!!!!

groetjes Vinnie