woensdag 1 februari 2012

Iets lekkers in een tasje

Hallo allemaal,

Ik ben met deze creatie bezig, zoals je kan zien is ze nog niet volledig af, maar dat komt hopelijk straks wel in orde en dan kunnen ze de post op :-) Hopelijk komen ze nog wel deze week aan?!

Ik heb voor de kindjes die ik ken, een naamkaartje gemaakt met vanachter een zakje chocolademelk aangekleefd. En dan per gezin steken ze in een tasje, waar ik verhoogd een afdruk van meljens design heb opgekleefd, de afdruk is ingekleurd met de derwents en droge chalk langs de randen gedaan. de naamkaarten is met papier vanuit de restjesbak. Voor de meisjes en de kleine jongeman heb ik een hartje gekleefd, maar voor onze twee tienerjongens heb ik maar een ster genomen :-)

De tasjes.


De voorkant van de naamkaartjes.


De achterkant van de naamkaartjes.


Deze tasjes doen mee de challenge van Meljens Design ; Hearts

Groetjes,

13 opmerkingen:

Margo zei

Wat zijn ze prachtig zeg !
Wat ontzettend leuk gevonden !
Liefs
Margo

M@rjan zei

Dat ziet er erg leuk uit!!

Groetjes, Marjan

scraplouise zei

Wat leuk gedaan, daar zullen ze blij mee zijn.


gr.LOuise

Pauline zei

Wat leuk!

Annemarie en Merit zei

ziet er vrolijk en gezellig uit.

groetjes annemarie en merit

Hetty zei

Wat ziet dit er super mooi uit

gr hetty

Irene zei

Dat ziet er even tof uit Jaimie, heel erg leuk gedaan en ik zag net ook je mooie Tilda harten: je bent heerlijk bezig!!!!!

Liefs, Irene

regina zei

dat ziet er super leuk uit!!

gr regina

Lia zei

Wat een leuke tasjes heb je gemaakt, en je harten top hoor,
groetjes Lia

Cards by Jol zei

dit ziet er super uit.

groetjes jolande

Marlena Peduzzi zei

Great Projects! Thanks so much for joining us at Meljen's Designs!

corry'kaart zei

hoi jaimy
wat een leuke en lekkere smikkelsmikkeltasjes erg vrolijk om naar te kijken!
groetjes van corry

Robin Parker zei

What a great idea for your gift bags. Thanks for sharing on the Meljen's Design Challenge for Hearts.