donderdag 9 februari 2012

Stuffed with love

Hallo allemaal,

Vanmorgen héél snel, deze creatie nog gemaakt voor de challenge van Meljens Design, het thema deze week is 'Loving you".
Iedereen neemt dan een persoon om iets heen te zenden, maar ik wilde graag iets doen voor de vogeltjes, want die hebben het nu toch wel moeilijk om eten te vinden hé. Dus zo kwam deze creatie uit mijn hoofd en handen, op het eind even hulp gevraagd aan mijn ventje, met twee is ook veel gezelliger hé :-)

Ik heb de freebie ingekleurd met de derwents, dan op een stuk donkerrose behangpapier gekleefd en dat nog eens op een gewoon papier, de tekst enkel op een stukje behangpapier....


... en dat alles, beide apart hoor, door het lamineerapparaat laten glijden. Dan de tekst met gleu dots vastgekleefd op het grotere. En dat geheel dan met lijm op een stok bevestigd. Een mooie pot kiezen voor erbij...


...en opvullen met klei , dat deel heeft mijn ventje gedaan, ik werk niet zo graag met klei :-)


Nog wat voerbollen en nootjes eraan gehangen. Ik wilde eerst nog mos op de pot leggen, maar dat trok nergens op, dus maar er terug afgedaan :-)

Zo is het geworden, wat vinden jullie ervan ? Ik vind hem wel leuk geworden.



Nu staat hij buiten in onze nog oh zo lelijke tuin, dit is het mooiste in onze tuin nu :-))


Zolang ik nu even creatief kan doen, geniet ik er dubbel en dik van !!

Ik dank jullie allen voor de mooie reacties steeds wéér, mercikes meiden !!

groetjes,

17 opmerkingen:

Charlotte zei

Wat een leuk projectje Jaimie! Daar zullen die arme vogeltjes vast heel erg blij mee zijn!
Groetjes,
Charlotte

Linda zei

Ohhhh wat leuk gedaan heel origineel.
Als ik een vogeltje was zou ik wel even komen snoepen bij zo'n gezellig plekkie
gr linda

cristel zei

zo een leuk idee zeg en inderdaad heb ook al wat voor de vogeltjes op mijn balkonnetje gehangen
grtjs

Irene zei

Wij verwennen de vogeltjes ook met overal in de tuin wel iets te knabbelen, maar niets ziet er zo leuk uit als jouw creatie Jaimie!!!!

Liefs, Irene

regina zei

ooo wat een leuke creatie!!

ziet er super uit!

gr regina

Gerda Hartman zei

Super leuk Jaimie. Leuk om naar te kijken en leuk om op te eten ;-)

corry'kaart zei

hoi jaimy
wat zullen de vogeltjes blij zijn met jou en je prachtige creatie, een erg leuk en mooi idee!
groetjes van corry

Hetty zei

Wauuuw wat een super leuke creatie

gr hetty

Hetty zei

Wauuuw wat een super leuke creatie

gr hetty

Aleida zei

Laat de vogeltjes maar komen, jullie zijn er helemaal klaar voor! Heel lief en mooi gemaakt.

groetjes,

martina's kaartjes zei

heel erg leuk gedaan ! onze tuin hangt ook goed vol !
grtjs, martina
x

Cards by Jol zei

wel leuk???
ik vind het helemaal super, wat een gaaf idee en wat leuk gemaakt, de vogeltjes zullen graag bij jullie op visite komen.

groetjes jolande

Christine zei

Leuk idee Jaimie en super dat jij aan de vogeltjes denkt!
Liefs
Christine

nicolet zei

OOh wat ziet dat er superleuk uit zeg!!
Groetjes Nicolet

Michelle zei

Super zeg, het ziet er leuk uit en de vogeltjes zullen er erg blij mee zijn!

Cindy zei

Hey lieverdje,

Nogmaals dank uit de naam van de meisjes voor de lekkere chocolade melk en het kaartje, ze vonden het een leuke, lekkere verrassing ;-)
Wat ben je lekker creatief bezig maar ja, zo ken ik je ook wel weer ;-)
Ik vind het allemaal weer schitterend, ben écht jaloers op je dat je dit allemaal kan.
Doe zo verder, dan kan ik blijven genieten.

knuffel,
xxx

Rae Ann zei

This is such a cute way to feed the birds! I hope they enjoy it!

Thank you for joining us this week at Meljen’s Designs for our Loving You challenge!