woensdag 1 februari 2012

Tilda-harten

Hallo allemaal,

Yes, nog iets afgewerkt, deze hartjes zijn gemaakt van het patroon vanuit mijn tilda boek.
zacht stofje kiezen, patroon overtekenen, dicht naaien , maar klein gaatje laten om op te kunnen vullen natuurlijk en nog een lint erbij kunnen doen en dan een digi van Meljens Design afdrukken, randjes met droge chalk en voor het eerst heb ik eens op papier geborduurd , nog een leuk hartknoopje dat ik heb gekregen, eraan naaien en voila ...

Dit zijn mijn tilda-harten geworden, (geen idee of deze foto wel duidelijk genoeg is ?)


Deze ook niet echt zekers ?


Ook deze harten doen mee voor de challenge van meljens design; hearts

Groetjes,

17 opmerkingen:

Aleida zei

We hebben door de beide foto's wel een idee gekregen hoe snoezig het er uit ziet! Heel leuk gemaakt.
groetjes,

Mascha zei

Ze zijn erg leuk.
Groetjes Mascha

Linda zei

Wat een leuk idee zo, mooi gedaan joh. Ook die tasjes vind ik erg leuk geworden
gr linda

Christine zei

Ik vind ze mooi Jaimie! Je hebt dit goed gedaan!
Liefs
Christine

Michelle zei

Super zeg! Borduren op kaarten mag ik ook altijd graag doen.

Liefs Michelle

Margo zei

Ik kan het duidelijk genoeg zien hoor !
Je bent nogal in de weer vandaag !
Superleuke hartjes !
Liefs
Margo

Pauline zei

Gaat het dus weer beter met je??
Mooie harten hoor, prima te zien.

Gerda Hartman zei

Wat heb je weer leuke dingen gemaakt. Fijne dag.

scraplouise zei

Leuk gedaan Jaimie!.

gr.LOuise

Sonja zei

't zien er warme harten uit ... gefabriceerd door een warm hartelijk persoon !

groetjes,
Sonja

corry'kaart zei

hoi jaimy
dit zijn pracht hartjes en straalt af dat ze met liefde zijn gemaakt!
groetjes van corry

Anneke zei

Ze zijn echt prachtig deze mooie hartjes :-) veel succes met de challenge
groetjes anneke

Annette zei

Wat een schetige hartjes, die grijze lijkt ontzettend zacht. Helemaal leuk hoor!
xoxo Annette

Pia zei

O wat een schattige hartjes heb je gemaakt zeg.
Groetjes,

Pia

Jolanda Cuper zei

Dat ziet er mooi uit! Groetjes Jolanda.

Rae Ann zei

These are such a cute gift idea!

Thank you for joining us this week at Meljen’s Designs for our Hearts challenge!

Cheryl zei

I love these sweet hearts!



Thank you for joining our “HEARTS”challenge at Meljen’s Designs.

~Cheryl~
**Check out my February Blog Candy**