vrijdag 10 februari 2012

To my wonderful husband

Hallo allemaal,

Deze easelkaart heb ik gemaakt voor mijn ventje, de tekstjes zijn van TLC en de digi is van Beccy's place. Ingekleurd met de derwents en droge chalk gebruikt , nog twee steentjes gekleefd.

Voila dit is hem geworden.....dat mijn ventje zijn werkschoenen maar even aan de kant zet :-))



En natuurlijk stond ik ook weer graag in de keuken vandaag, en is er weer vers brood , soep en surimisalade gemaakt.....en het is allemaal al op :-)


Groetjes,

19 opmerkingen:

Pauline zei

Wat een lekkere dingen maak je toch elke keer in jouw keuken!

Linda zei

Wat een gaaf kaartje, daar zal je mannetje wel erg blij mee zijn
gr linda

Cards by Jol zei

wat gaaf kaartje Jaimie, de schoenen heb je prachtig gekleurd.

groetjes jolande

regina zei

een heel mooi kaartje!!

gr regina

Jolanda Cuper zei

Wat lief dat je zo'n mooie kaart voor je ventje hebt gemaakt! Het ziet er prachtig uit! En de liefde van de man gaat door de maag! Dus met dat heerlijke eten van jou erbij zit het bij jullie wel goed!
Groetjes Jolanda.

Bep zei

Hoi Jaimie,

Wat een super leuke kaart heb je weer gemaakt en je weet dat de liefde van de man door de maag gaat hè.

Gr...Bep

cristel zei

nou daar zal je hubby wel heel blij mee zijn want hij is heel leuk
grtjs

Beccy zei

Great job Jaimie! I love the papers you've used with the image and the sentiment is perfect. The meal you made looks really delicious too. Thank you for sharing with me.
Cheers,
Beccy

martina's kaartjes zei

heel erg toffe kaart ! mooi gedaan, mooi ingekleurd !
grtjs, martina
x

marika zei

o,wat een leuk kaartje zeg

groetjes,marika

corry'kaart zei

hoi jaimy
wat een gave en leuke kaart voor je man, en iedere keer dat lekkere eten wat je laat zien, daar krijg ik honger van:-))
groetjes van corry

DEKAKADO zei

Wat een gave kaart heb je gemaakt. Groetjes, Marleen.

Cindy zei

Amai wat een prachtige kaart wééral, meid, je kan er wat van hoor ;-)
En je hebt gelijk dat hij zijn werkschoenen maar even aan de kant moet zetten, genieten moeten jullie nu doen!

Knuffel,
xxx

Patricia Garcia zei

Really nice Jaimie, Take care!!

Hugs,
Patricia

Aleida zei

Groot gelijk dat je je man even in de watten legt. Schiet de verbouwing een beetje op?
groetjes,

Michelle zei

Lekker creatief bezig en aan het kokkerellen.. heerlijk!
Fijne zondag nog

Gerda Hartman zei

Wat een leuke kaart en ik kan me voorstellen dat dat eten zo op was. Fijne dag.

Charlotte zei

Leuk en origineel kaartje Jaimie! Ik hoop dat je man je hint begrepen heeft ;)
Groetjes,
Charlotte

Kaatje zei

superleuk kaartje!

groetjes,
Annika