vrijdag 16 maart 2012

Leren auto rijden en gewoon druk hier

Hallo allemaal,

Het is hier privé zo druk dat ik geen tijd heb voor mijn blogje, maar hopelijk komt daar volgende week weer wat ruimte voor.

Verder ben ik EINDELIJK (heb mijn voorlopig al 11 maand op zak!) terug aan het leren auto rijden met of onze auto of mijn mama haar auto, want ik wil nu toch écht wel een rijbewijs hoor! Maar eerst nog veel oefenen :-)

Morgen hebben onze kinderen hun turnfeest, de openlessenweek in de dansschool hebben ze achter de rug en wat was dat wéér mooi en pakkend om te mogen ervaren als ouders :-)

Ik heb nog kaarten voor post voor kanjers op mijn camera staan, dus jullie horen mij wel weer als ik tijd heb.

Groetjes,


11 opmerkingen:

Irene zei

Leuk weer iets te horen Jaimie!! Succes met rijden en hoofdzaak alles is goed: het blog loopt niet weg!!!

Fijn weekend, Irene

Christine zei

Neem gerust je tijd! Ik wacht op jouw Jaimie!
Liefs
Christine

Elisabeth zei

Neem je tijd, rustig en het komt allemaal wel weer :)

http://duizendekruisjes.blogspot.com/

yvon zei

Doe nou maar lekker rustig aan, je krijgt vanzelf wel weer tijd voor je blog. Wij wachten wel. Enne, veel succes met autorijden.
Heel fijn weekend.
Groetjes, Yvon

Hetty zei

Vel succes met autorijden

gr hetty

scraplouise zei

Ja, soms moet een dag 48 uur hebben in plaats van 24 we hebben altijd zoveel te doen!!.
Succes met autorijden, het is zo makkelijk als je je rijbewijs hebt.

gr.LOuise

Michelle zei

Dagen zijn gewoon te kort ;) Gewoon lekker rustig aandoen en goed voor jezelf zorgen. Dat bloggen komt wel weer..

Liefs Michelle

M@rjan zei

Succes!!

Groetjes, Marjan

Margo zei

Komt allemaal wel goed, goed oefenen met het autorijden he !
Liefs
Margo

Gerda Hartman zei

Fijn weer even iets te horen. Maakte me al zorgen. Fijne zondag en groetjes aan je mama.

saramshobby zei

veel geluk met auto rijden, het zal je wel lukken ;)