woensdag 28 maart 2012

Sunny with you..!

Hallo allemaal,

Ik heb, voor mijn mama, een boekje gemaakt.
Eerst twee harde kartonnen als buitenkant gesneden, helaas te klein, maar ja, niks aan te doen, en dan gerecycleerd papier als bladzijden genomen, op de bovenkant een gekleurd papier gekleefd, daarop een papiertje dat ik heb bewerkt met verschillende kleuren distress inktpads en daarop een groot en kleiner 3D-tekening geplakt, lint erdoor en wat plakbloemen in de hoeken, een plaktekstje...

... en voila dit is het boekje geworden,



Hihi, misschien kan mijn mama het meenemen tijdens onze autoritjes, kan ze mijn eventuele fouten noteren :-))

Groetjes,

17 opmerkingen:

Cards by Jol zei

wat leuk gedaan, heel mooi met deze vrolijke kleuren.

groetjes jolande

Charlotte zei

Leuk boekje Jaimie! Lekkere lentekleuren!
btw: je buxussen zijn weer volop in gang geschoten lekker frisgroene blaadjes, ik denk dat er in totaal 2 stuk zijn gegaan, wat dus een geweldig resultaat is. Dankjewel!
Charlotte

M@rjan zei

Ik vind het heel mooi, heerlijk zonnig ook!

Groetjes, Marjan

miriam zei

Heel mooi en fleurig
gr miriam

susie zei

OOO zo mooi ! WAUW !
Mercikes meiske voor het knappe boekje, echt mijn kleurtjes :)
Enne ... ik ga dit boekje echt ni gebruiken om jouw fouten te noteren hoor. Jouw rijkunst wordt met de dag beter :)
Sebiet zijn we weer weg sê. xxxxx

Marianne zei

een mooi boekje Jaimie en succes met de rijlessen. Ik ben bezig om onze jongste te leren rijden.

Wendy Koorevaar zei

Wat mooi gemaakt en deze kleurtjes zijn ook zo leuk en vrolijk!

Liefs,
Wendy

Linda zei

Wat is ie mooi geworden en zo lekker vrolijk ook, mooi gemaakt hoor
gr linda

marika zei

dat hebje weer heel mooi gedaan!
Het ziet er een superleuk boekje uit.Moeder zal weer in haar nopjes zijn

groetjes,Marika

corry'kaart zei

hoi jaimy
wat een prachtig boekje zo met al die fleurige viooltjes en vrolijk van kleur,hier word je moeder zeker vrolijk van:-))
groetjes van corry

Michelle zei

Ziet er erg leuk en vrolijk uit! Wat een leuke en creatieve ideeën heb je toch altijd :)

Kitty zei

O wat leuk en vrolijk je ma zal er blij mee zijn denk ik.

Groetjes Kitty

Christine zei

Leuk! Je bent een schatje om dit voor je mamaatje te maken!
Liefs
Christine

scraplouise zei

Wat een prachtig vrolijk biekje heb je gemaakt!!.

gr.LOuise

Irene zei

Super mooi Jamie, hele warme kleuren en al die viooltjes, heerlijk!!!

Liefs, Irene

Jolanda Cuper zei

Wow wat een heerlijk vrolijk kaartje je ziet de zon tussen de bloemen doorschijnen!
Groetjes Jolanda.

sjouks kaarten zei

Een mooi en kleurrijk boekje heb me gemaakt!
Groetjes Sjoukje