zaterdag 7 april 2012

Leren rijden

Hallo allemaal,

Ik heb toch maar een apart boekje gemaakt om in de auto's mee te nemen, zodat mijn begeleiders mijn fouten kunnen in opschrijven, zo weet ik waar ik nog beter moet op werken, voor ik mijn échte rij-examen wil gaan afleggen hé :-)

De stempel is gekregen en ingekleurd met de derwents, droge chalk aan de randjes gedaan, en het designpapier is van Basic Grey, verder met een stift wat tekst op geschreven, koordje erdoor vanboven en dit is het boekje geworden.


Ik probeer zo snel mogelijk nog eens een blogronde te doen hoor !

Groetjes,

11 opmerkingen:

Linda zei

Dat ziet er heel leuk uit zo, succes met rijden
gr linda

Aleida zei

Je rijdt wel, maar je hebt je rijbewijs nog niet? Hier in Nederland mag dat niet.
Maar het lijkt me heel handig om alle aandachtspuntjes bij elkaar te hebben, dan kun je het in een rustig ogenblikje nog eens nalezen.
groetjes,

Irene zei

Wat een goed idee en nog een leuk boekje ook Jaimie!!!

Geniet van de Pasen, Irene

hennie zei

Succes met je nieuwe "hobby" Jaimie of knutsel je liever?
Lieve groetjes hennie.

Saskia zei

Goed idee Jaimie!!
Ik ben supertrots op je!!! Hopelijk vind ik binnenkort ook weer de moed om terug met de auto te rijden...

Groetjes, Saskia xx

Annemarie en Merit zei

leuk boekje Jaimie,
en heel veel succes met het rijden.
De aanhouder wint...

groetjes annemarie en merit

M@rjan zei

Nee, dat mag hier niet. Succes met afrijden, weet je al wanneer?

Groetjes, Marjan

Pia zei

Succes met rijden!
En een heel leuk boekje.
Groetjes,
Pia

Riet zei

Wat een leuk boekje Jaimie.

Liefs Riet.

Michelle zei

Wat leuk heb je dit weer gemaakt, leuk om weer een berichtje van je te hebben ontvangen. Het waren inderdaad wat zware woorden maar soms moeten die ook gezegd worden he ;)

Fijne paasdagen nog,
Liefs Michelle

saramsborduurblog zei

Prachtig. Veel geluk met rijden, het zal je wel lukken.

Zalig Pasen