dinsdag 3 april 2012

Merci

Hallo allemaal,

Dit kaartje is gemaakt voor mijn mama , om haar te bedanken om het ook steeds mogen gebruiken van haar auto'ke. Ook al vloek ik geregeld op haar auto'ke, hihi, ja ik zeg auto'ke, omdat wij een Jeep hebben en ik rij liever met den Jeep dan met mijn mama haar ford Fiesta'ke , maar dat neemt niet weg dat ik niet waardeer dat ik ook daar mee mag rijden !

Nu het kaartje, het designpapier is behangpapier, de stempel is gekregen en ingekleurd met de copics, de achtergrond is met grijse chalk gedaan, maar dat valt op de foto niet op, dan heb ik met een stempelalfabet met distress inktpad vintage photo tekst gestempeld, de randjes er ook mee gedaan.


Groetjes,

14 opmerkingen:

Charlotte zei

Superlief van je Jaimie om een kaart te maken voor je moeder! Het egeltje is superschattig en mooi ingekleurd!
Groetjes,
Charlotte

Jolara zei

super leuk liefs joyce

corry'kaart zei

hoi jaimy
ja als je zo'n grote auto gewend bent dan valt het tegen in een klein autootje maar wees maar blij dat je moeder deze uitleent aan je:-) dus heel erg leuk dat je deze lieve kaart voor haar hebt gemaakt:-))
groetjes van corry

Irene zei

Ben je al geslaagd voor je rijbewijs en heb ik dat helemaal gemist Jaimie??? Want je gaat toch niet clandestien in het auto'ke van je Mam rijden?????? Hoe dan ook, dat schattige kaartje heeft ze dik verdiend!!!

Liefs, Irene

marika zei

ewel,da's een supermooi kaartje.Mamaatje zal content zijn.En geef haar maar nen dikke zoen van mij als ge u kaartje afgeeft

groetjes,Marika

Jolanda Cuper zei

Prachtig wat een super lief schatje!
Groetjes Jolanda.

Christine zei

Leuk kaartje Jaimie om je mama te bedanken! Groot of klein, het wagentje brengt je steeds waar je moet zijn!
Liefs
Christine

sjouks kaarten zei

Lief kaartje voor je moeder!
Groetjes Sjoukje

M@rjan zei

Ah lief!! Zal je moeder helemaal geweldig vinden, zo'n schattig kaartje!


Groetjes, Marjan

Michelle zei

Wat een lieffie is het geworden, super!

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jaimie.

Liefs Riet.

Margo zei

Superleuk kaartje !
Liefs
Margo

saramsborduurblog zei

mooi kaartje

zal ze vast heel blij mee zijn.

mvg saramsborduurblog

Wendy Koorevaar zei

Wat een mooi kaartje heb je voor je moeder gemaakt! En het egeltje is super schattig!

Liefs,
Wendy