woensdag 18 april 2012

Nog 2 kaartjes

Hallo allemaal,

Ik heb het heel druk en kom amper nog aan bloggen toe, maar ik probeer vandaag nog een blogronde te doen.

Ook in het kaarten maken , moet het snel gaan, geen tijd voor frullen te zoeken of sketches of ..

Er moesten nog twee kaarten gepost worden.

Het eerste is zeer simpel, gewoon papier van Forever Friends op maat knippen en plakken :-) Bij mijn vriendin zijn ze aan het schilderen en behangen, dus een kaartje als steun, moet kunnen hé :-)


Voor de tweede heb ik papier van Basic Grey genomen en de afdruk is gekregen en ingekleurd met derwents. Dit kaartje is voor ons nichtje van 15 jaar, die een clipje heeft gemaakt met haar vriendin en om haar proficiat ermee te wensen,vond ik deze stempel wel leuk voor haar.


Groetjes,

12 opmerkingen:

Wendy Koorevaar zei

Hoi Jaimy,

Ja ik ken dat hoor, kom zelf momenteel ook tijd tekort.
Maar je "snelle kaartjes" zijn heel erg leuk geworden!

Groetjes,
Wendy

nicolet zei

Twee mooie kaartjes Jaimie, succes met al je bezigheden!!
Groetjes nicolet

Irene zei

Ze zijn allebei heel erg leuk Jaimie en het gaat er toch om dat je aan iemand denkt dus vol toeters en bellen hoeft heus niet!!!

Liefs, Irene

Elisabeth zei

Twee erg leuke kaartjes.

gr Elisabeth
ps. heb nu eigen domein

scraplouise zei

Nou zijn alle twee erg leuk hoor, en gaat tenslotte om het gebaar hé.

Succes met alles,

LOuise

sjouks kaarten zei

Ja tijd tekort, ken het probleem!
Leuke kaartjes hoor!
Groetjes Sjoukje

Riet zei

Wat een leuke kaartjes Jaimie.

Liefs Riet.

corry'kaart zei

hoi jaimy
twee maal een erg mooie en toepasselijke kaart en lekker rustig aan doen, je tijd om wat meer te kunnen doen komt vanzelf:-))
groetjes van corry

Cards by Jol zei

leuke kaartje Jaimy.

groetjes jolande

Michelle zei

Leuke kaarten, vooral de bovenste vind ik erg leuk!

Cindy zei

Hey lieverdje,

Dank je wel voor je prachtige kaart die ik gisteren heb mogen ontvangen! En het gaat inderdaad om het gebaar meid ;-)
Je hoort me nu even amper maar nadien maak ik dat terug goed hoor ;-)
Nogmaals bedankt voor je lieve, prachtige kaart en dikke knuffel terug

xxx

Marianne zei

leuke kaarte Jaimie