zaterdag 14 april 2012

Post voor kanjers !

Hallo allemaal,

Ik moest nog drie kaarten maken. Dus ik heb gisteren toch maar snel deze kaarten gemaakt, met als thema dieren. De laatste kaart, daar is de digi ingekleurd met een cobinatie van derwents en copics, de andere twee met de derwenst. Designpapier is van basic Grey en net designpapier van het laatste kaartje, dat is gekregen.

Foto's zijn gisterenavond binnen getrokken, dus niet zo helder vrees ik.




Ook ben ik en mijn mama gisteren naar ons Marika'tje gereden, jaja gereden heb ik wel, hihi, als je de weg daar niet kent en je gps weet het ook niet meer :-)) Maar dat is goed voor mijn leren rijden in een drukke stad :-) Dus helaas was ons bezoekje kort, maar wel super om elkaar nog eens te zien hé !! Marika'tje, nu weet ik de weg en rij ik volgende keer vroeger door hoor :-))

Groetjes,

16 opmerkingen:

nicolet zei

Ze zijn alledrie prachtig Jaimie! Fijn weekend, Nicolet

Lia zei

Dat zijn 3 hele mooie kaartjes die je hebt gemaakt,
groetjes Lia

Kitty zei

Heel leuk je drie kaartjes, een tip volgende keer wat dichter bij het raam fotograferen.

Fijn weekend en groetjes.

Kitty

Tania zei

Heel leuke kaartjes zijn het geworden.

M@rjan zei

Wat een leuke kaartjes, alledrie!

Fijn weekend!

Groetjes, Marjan

marika zei

hele leuke kaartjes weer!
Enne,de volgende keer de gps niet door het raam gooien he,dan duurt het misschien niet zo lang voor ge hier zijt

groetjes,Marika

miriam zei

3 leuke moie kaarten
grmiriam

corry'kaart zei

hoi jaimy
nou ondanks dat de foto's wat donker zijn is goed te zien dat je weer drie prachtige kaarten hebt gemaakt!
groetjes van corry

jolanda zei

leuke kaartjes

Cards by Jol zei

leuke kaartjes.

groetjes jolande

Riet zei

Wat een mooie kaartjes Jaimie.

Liefs Riet.

Christine zei

Leuke kaartjes meid! En misschien wel met een omwegje maar je bent er toch geraakt!
Liefs
Christine

Michelle zei

wat een leuke kaartjes weer.
Ik ben weg van dat katje!
Fijne zondag nog,

liefs Michelle

Liv zei

Ik vind ze heel leuk Jaimie! Sommige mensen houden nu eenmaal niet van al die frutsels! Ik vind het trouwens top dat jij "Post voor kanjers" steunt!!!!! Ze zullen daar ongelooflijk blij zijn met jouw creaties!

groetjes
Liv

Pierelantijntjes zei

wat een lieve kaartjes Jaimie.
ja, gps is handig, maar t moet wel werken ;-)
liefs Ester

Marianne zei

ook weer leuke kaarten Jaimie