maandag 14 mei 2012

Hallo allemaal, 

Vanmorgen snel dit gemaakt voor mijn mama , zij is jarig vandaag, maar vrijdag komen mijn broers en schoonzusje pas langs, dus ik wilde een tegoedbon maken op datum van vrijdag :-)

Veel creatie is er niet aan vrees ik, want ik zit zonder inspiratie op het moment. Stempelafdruk is gekregen en ingekleurd met de derwents, droge chalk aan de randen en tekststempel met distressinktpad erop gezet.
En voila dit de creatie....




Groetjes, 

PS; dank u voor de lieve woorden op mijn vorige post en ondertussen is mijn schoonvader gelukkig weer uit het ziekenhuis.

9 opmerkingen:

scraplouise zei

Allereerst nog van gefeliciteerd met je moeder,hoop dat ze een fijne dag heeft gehad.Je hebt Tilda prachtig ingekleurd en ach de inspiratie komt wel weer hoor. Fijn te horen dat je schoonvader weer uit het ziekenhuis is.

gr.LOuise

miriam zei

wat een lieve kaart
gr miriam

Riet zei

Gefeliciteerd met je moeder Jaimie.
Mooie kaart heb je voor haar gemaakt.

Liefs Riet.

Marijke zei

Het gaat om de gedachte erachter en dan maakt het niet uit of je kaart wel of niet met veel inspiratie gemaakt is. Hij is met liefde gegeven en dat zal je moeder best wel weten. Veel plezier met haar verjaardag.
Groetjes Marijke.

Jolanda Cuper zei

Gefeliciteerd met je moeder het is een prachtige kaart!
Groetjes Jolanda.

Christine zei

Een lief kaartje Jaimie! Een gelukkige verjaardag voor je mama en tot gauw!
Veel liefs x
Christine

Anneke zei

Heel erg mooie tag Jaimie, en die inspiratie komt heus wel terug hoor :)
Groetjes Anneke

Swaantje zei

Goedeavond lieve Jaimie,
je Tilda kaartje is mooi !!
De kleuren zijn prachtig...mooi gemaakt.
Groetjes
Swaani

Michelle zei

Een beetje laat maar alsnog gefeliciteerd met je moeder.
Een mooie kaart had je voor d'r gemaakt.

Liefs Michelle