zaterdag 26 mei 2012

Hier ben ik weer...wel nog een beetje ziek :-(

Hallo allemaal, 

Oh zo een mooi weer en ocharme zoonlief is vorig weekend goed ziek geworden en wie krijgt het over in de week...de mama natuurlijk. Ik ben twee dagen half mens geweest hihi en één dag héél goed ziek geweest, ik heb toen uuuuuuuren geslapen (ikke hé,hihi) en nu is alles aan het lossen, loop te hoesten en ben mijn stem half kwijt, maar vandaag ga ik er terug voor hoor, ben het beu om ziek te zijn en het mooie weer te moeten missen :-)

Ik hoop maar dat ons dochter het niet krijgt, want die heeft morgen met de dansschool een optreden, (ze hebben een selectie van dansgroepen genomen en den broer zijn groep zat er nu niet bij) en het is ook weer voor een mooi doel, www.kunstenfestival.be

Ik vertrek sebiet met de auto, want dat heb ik ook gemist :-))

Nog een zonnige dag gewenst en geniet ervan !!

Met onze Mike is alles super ok hoor !


En onze oudste kat...tja, die moet in het circus gaan, denk dat ik hem eens moet uitleggen, dat die dingen voor de vliegen zijn :-)


Groetjes, 

12 opmerkingen:

Elisabeth zei

Gelukkig gaat alles weer, al dat ziek zijn is natuurlijk ook helemaal niks.

En die foto met die kat ;) geweldig alleen niet mooi voor de hor.

groetjes

Riet zei

Beterschap verder Jaimie.

Fijne weekend allemaal.
Liefs Riet.

Anneke zei

Beterschap Jaimie! Hopelijk kan je toch nog een beetje genieten van het zonnetje ;) Leuke foto's :)
Groetjes Anneke

Linda zei

Beterschap joh en hopen dat je gauw weer beter bent. Wat een leuke foto's van de dieren
gr linda

Cards by Jol zei

beterschap en veel plezier morgen bij het dansoptreden.

groetjes jolande

Gerda Hartman zei

Beterschap en wat een geweldige foto van die kat. Fijn weekend verder.

Michelle zei

Beterschap, ziek zijn is niks aan, vooral niet met dit mooie weer.
Ben zelf ook goed verkouden, kijken mensen je toch altijd een beetje raar aan. Zo mooi weer en toch ziek?
Maarja, gaat wel weer over ;)
Grappige foto van je kat, hopelijk leeft je hordeur nog ;)

Margo zei

He veel beterschap Jaimie !
Je kat is inderdaad een specialleke :)
Liefs
Margo

M@rjan zei

Rustig aan doen, en hopelijk snel weer beter! Haha, die kat! Leuke foto.

Fijne dag!

Marjan

M@rjan zei

Rustig aan doen, en hopelijk snel weer beter! Haha, die kat! Leuke foto.

Fijne dag!

Marjan

Frouwke zei

Je kat is geweldig!!!
Van harte beterschap, en hopelijk houdt het ziek zijn nu op bij jullie
Ik kwam hier gewoon via volgend blog terecht. Dus nu ga ik eens op mijn gemak rondneuzen
grts
frouwke

DEKAKADO zei

Blij dat je weer bent opgeknapt. Leuke foto van de poes. :-) Groetjes, Marleen.