zondag 20 mei 2012

Ovenschotel gemaakt ; Aardappelen met gehaktsaus

Hallo allemaal,

Eerst even dank u zeggen aan jullie, omdat jullie steeds zo trouw langs komen en een reactie achter laten ! Ik  probeer als ik tijd vind , ook steeds hetzelfde te doen , maar soms lukt het me niet altijd merk ik steeds meer, dus ik moet weer eens tijd voor mezelf gaan inlassen hier merk ik :-)

vandaag geen kaart en ook geen aardbeienstrudel, ik was kwark vergeten te kopen, dan maar aardbeienbavaroise van gemaakt. (foto vzn vergeten te trekken)

En ook heb ik nog eens een ovenschotel gemaakt...aardappelen in gehaktsaus (je kan het vergelijken met lasagne, enkel ipv pastavellen zijn het aardappelen), het was best lekker en voor herhaling vatbaar!


Zoals jullie merken, zit mijn creativiteit in de keuken op het moment :-)

Groetjes, 

8 opmerkingen:

Tania zei

Hmmm, ziet er lekker uit.

Linda zei

Dat zier er heerlijk uit
gr linda

Debby zei

hmmmmm dat ziet er heerlijk uit. Je krijgt er gewoon honger van

Liefs Debby

scraplouise zei

Zit net aan mijn ontbijtje maar dat ziet er wel lekker uit zeg!.

gr.LOuise

Terray zei

Mmmmm dat ziet er lekker uit. Hoe heb je dat gemaakt???

Groetjes
Tertia

Gerda Hartman zei

Hier staat voor vandaag ook een ovenschotel op het menu. En die taart voor je mama, geweldig. Nog van harte. Fijne dag.

M@rjan zei

Wat ben je toch een keukenprinses!

Groetjes, Marjan

saramsborduren zei

mmm lekker