zondag 20 mei 2012

Van ons Marika'tje voor mijn mama'tje !

Hallo allemaal, 

Neenee, deze supermooie en lekkere taart heb ik niet gemaakt hoor, daarvoor had ik een bestelling gedaan bij ons Marika'tje, zonder dat mijn mama het wist natuurlijk :-). En alhoewel ons Marika'tje niet veel tijd had, heeft ze toch voor mijn mama deze prachtige taart weten maken !!
Mijn mama dacht dat we vrijdag dus gewoon even op bezoek gingen en terwijl zij even naar de wc moest, is de taart snel in de doos gestoken en zo had mijn mama nog steeds niks gezien, hihi, maar de trucjes die ze probeerde om toch maar een ietsiepietsie te kunnen zien van de taart he ....LOL.

Kijk eens , hier is die mooie taart sé...


en kijk ook eens op mamasstekkie voor nog meer van die prachtige taarten !!!

Marika'tje nogmaals mercikes , je bent een schat !! xxx

Groetjes, 



7 opmerkingen:

Riet zei

Een mooie taart Jaimie,die zal wel erg smaken.

Liefs Riet.

marika zei

ik heb dat met veel plezier en liefde gedaan,xxx

groetjes,Marika

Christine zei

Prachtige taart! Complimenten voor Marika!
Liefs
Christine

Margo zei

Waaw wat een mooie taart !
Gelukkige verjaardag voor je mama van ons !
Hoe gaat het met Ilyana ?
Liefs
Margo

corry'kaart zei

hoi jaimy
als eerste van harte met je moeder en ooh jee wat ziet die taart er mooi en lekker uit, het water loopt mij in de mond:-))
groetjes van corry

Anneke zei

Hoi Jaimie, wat ziet die er lekker uit :) Ik heb je daarstraks een mailtje gestuurd.. Groetjes Anneke

Marianne Schut zei

Wauw wat een pracht kado voor je moeder, wat zal die lekker gesmaakt hebben. Liefs Marianne